Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salvo Cabs

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dat ze er nog 40 euro voor durven te vragen zeg, en vooral nu de boeketten weg zijn bij de fluiters :S Weer een grote mis stap van GBV
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

    Comment


      #77
      Ach ja hij gaat er toch uit net als yellow cabs

      Comment


        #78
        En wie is jou bron?

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          En wie is jou bron?
          Naar ik me herinneren kregen wij deze vorig jaar niet meer binnen nadat ze uitverkocht waren, inderdaad vanwege het niet hebben van het CE keurmerk (Thunder Salvo en Amazing Yellow Caps zijn er ook al uitgehaald). Wellicht is het dit jaar dus ook een op=op artikel. Ik weet het niet meer zeker, het is immers 9 maanden geleden, maar lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk daar de cabs alle kanten opschoten.

          Comment


            #80


            Wat een heerlijke herrie fluit was dit samen met die van zijn jongere broertje
            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              #81
              Na járen alleen maar op demo's gezien te hebben mocht ik 'm eindelijk eens zelf afsteken jaren terug. Ik weet niet wat ik leuker vond; de cake zelf of de ontdekking dat er nog meer tubes in zaten dan alleen de gele 'pijlen'..! Tja.. Ik was toen nog jong en onwetend
              31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


                Wat een heerlijke herrie fluit was dit samen met die van zijn jongere broertje

                Geweldig product, met heerlijke fluiters!

                Als er een importeur meeleest, zouden deze weer terug kunnen komen op de NL markt ?
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #83
                  Wel echt een bizar goede fluit inderdaad, dat zie ik niet meer terug in cakes tegenwoordig. Leuk product!
                  https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                  Comment


                    #84
                    Hele mooie golden oldie. Gaat door merg en been!
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment

                    Working...
                    X