Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit op heb gelet, ik vond ze altijd wel goed, kruitinhoud valt me wel tegen, dacht altijd dat het meer richting de 350/400 ging.

    Dit jaar voor het eerst de Disturbed i.p.v. de Valk Big 19, erg benieuwd naar. Die zijn ruim 400 per cake volgens mij.

    Comment


      Dat is natuurlijk wel een andere prijsklasse.
      Ben benieuwd hoe die presteren tov de big valk.
      Wat zou namelijk de beste 19s cake zijn

      Comment


        Dit jaar krijg je de Lucky 19 uitgeleverd.

        Comment


          Stukje van de lucky 19. Wat een burst en groot effect. Stijgen niet te hoog, heel dik.

          Comment


            Had er nog 2 van vorig jaar. Wat een toppers.
            Beter dan menig nieuwe cakes
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              De Lucky Nr19 van dit jaar deden het nog beter dan de vorige Valk Big 19.
              Super goede burst en een ietsjes hoger tempo (al schiet ik ze alsnog per 2 of meer).

              Niet al te gekke stijghoogte, maar mooie doffe burst.
              Dit jaar zaten ze niet in een kooi. Gewaagde keuze, maar ging lekker!

              Comment


                Comment


                  De 'nieuw' valk 19 shots cakes presteerde gewoon naar behoren.
                  Echter vind ik een prijsstijging van 50% veel te veel.
                  Hopelijk zijn ze dit jaar weer iets scherper geprijsd zodat ik weer 12 stuks kan bemachtigen.

                  Comment


                    Doe mij maar 2 keer deze set ipv een disturbed 19

                    Comment


                      Heb nog een filmpje van de "oude" Valk Big 19 , als ik de reacties zo lees is de nieuwe versie dus nog beter .

                      Comment


                        Wat een geluid kwam eruit en goede burst ze waren even goed als de cakes uit belgie

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
                          De Lucky Nr19 van dit jaar deden het nog beter dan de vorige Valk Big 19.
                          Super goede burst en een ietsjes hoger tempo (al schiet ik ze alsnog per 2 of meer).

                          Niet al te gekke stijghoogte, maar mooie doffe burst.
                          Dit jaar zaten ze niet in een kooi. Gewaagde keuze, maar ging lekker!

                          Toevallig ook een filmpje van 1 losse (oude type Big 19, waarvan helaas de reservelont weigerde):




                          En een video van 3 stuks tegelijk (1x Big 19, 2x Lucky Nr 19).

                          Comment

                          Working...
                          X