Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wicked Warlock

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jammer dat hier nog geen ervaring is over gedeeld. Schoot deze rond 0.45 toen het iets rustiger aan het worden was. Mooie cake. Schiet alles netjes en stabiel af. De boeketen zijn groot vrij mooi rond en Effect blijft voldoende lang hangen. Voor 9.95 een heel net ding zoiets als de herioc strike Qua kwaliteit.

    Comment


      #17
      Iemand een straat filmpje van

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
        Iemand een straat filmpje van
        Binnenkort 3 stuks tegelijk
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
          Binnenkort 3 stuks tegelijk
          Vandaag dus

          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #20
            mooi ding kost 5 euro ergens bij een niet nader te mogen noemen winkel

            Comment


              #21
              Mooie pot, grote boeketten.
              Wel even oppassen dat je hier de sterren kan koppen zo laag waren ze

              Comment


                #22
                Knalde inderdaad vrij laag, wel een mooie cake verder

                Comment


                  #23
                  Ik schoot deze in de vooravond vlak voor een Extreme Salute 2.0 cake. Deed er vreemd genoeg niets voor onder qua effect grote.. en dat voor die prijs.

                  Comment


                    #24
                    Kort maar krachtig zullen we maar zeggen had er ook 1tje vond hem niet tegenvallen !

                    Comment


                      #25
                      Verrassing van de avond. Wat een effecten, zonde dat ik het niet gefilmd heb. Echt niet normaal, leken wel 25 grams tubes. Voor de aanbiedingsprijs van €4,90 van afgelopen jaar komen er komend jaar een flink aantal op mijn lijstje.

                      Comment


                        #26
                        Mooie cake, maar weinig shots! Als deze dit jaar weer voor onder de 5 te krijgen is, koop ik deze in veelvoud voor een mooi project!

                        Comment


                          #27
                          Deze was echt bizar idd. Super grote effecten, ging net iets over de monster ride heen.
                          Had hem ooit eerder geschoten maar toen maakte die niet echt indruk.
                          kreeg er wat gratis bij m'n bestelling.

                          Kijken of ik deze ergens voor een leuk prijsje op de kop kan tikken.

                          Comment


                            #28
                            Echt een budget topper dit cakeje. Behoorlijk boeket en knalt ook goed hard. Dit jaar zeker weer op de lijst

                            Comment


                              #29
                              Heb deze elk jaar geinig ding voor tussendoor wel de voetjes uitklappen anders kan die omvallen

                              Comment


                                #30
                                Het eerste jaar dat ze te koop waren twee van aangeschaft. Slechte ervaringen met 1 van de twee cakes.
                                Klapte spontaan uit elkaar met als gevolg straat vol laagvliegende effecten. Gelukkig geen lichamelijk letsel aan overgehouden.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X