Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door schaafienr1 Bekijk bericht
    Zullen we beginnen met punten en komma's te gebruiken??
    Zullen we iedereen in zijn waarde laten. Er kunnen meerderde oorzaken zijn dat iemand zo schrijft / typt, en die weten wij niet.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Zullen we iedereen in zijn waarde laten. Er kunnen meerderde oorzaken zijn dat iemand zo schrijft / typt, en die weten wij niet.
      Precies! Soms typ ik ook in alle vlugheid. We begrijpen wat hij bedoelt... is geen nederlands dictee.

      Comment


        word de 2de week van december gezien als volgende week? dus het weekend van 9/10 december

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Mike Bekijk bericht
          word de 2de week van december gezien als volgende week? dus het weekend van 9/10 december
          Niemand kan een indicatie geven, voor het zelfde staat de container nog een week vast in de haven dit kan allemaal gebeuren. Het weer speelt ook een rol

          Comment





            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

            Comment


              Ik mis dit jaar een beetje de echte Zena producten en de ouderwetse Zena acties. Ik had met Sinterklaas wel meer spektakel verwacht. Vraag me af of deze nog gaan komen in 2017, misschien met kerst???
              Wil niet voor niets 150km afleggen, moet wel een beetje rendabel zijn.

              Comment


                NO FEAR xplode goedkoper in nederland bij TP shop in Kelpen.
                dat is dan toch nog niet zo'n deutsche bombastischen preis.

                Comment


                  Ik zie op de website van Loots Vuurwerk dat de Mandarin (een mat van Zena dus) ongeveer 19 december wordt verwacht. Misschien zullen de matten rond deze tijd dan ook bij Zena weer op voorraad komen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
                    NO FEAR xplode goedkoper in nederland bij TP shop in Kelpen.
                    .
                    -10% LVC korting @ Baarle
                    -25% LVC korting @ Megastores

                    Zena = Goedkoper

                    Comment


                      nou Thunderboy zena medewerker zij tegen mij dat op de xplode produkten geen extra LVC korting
                      gelde

                      Gr vvw

                      Comment


                        Nee klopt, de LVC korting geld enkel op adviesprijzen en niet op aanbiedingsprijzen!

                        Comment


                          zijn actie producten, dus geen korting thunderboy

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                            -10% LVC korting @ Baarle
                            -25% LVC korting @ Megastores

                            Zena = Goedkoper
                            Bij Tp krijg je ook nog korting dus is wel degelijk goedkoper. Assortiment bij Zena is wel groter.
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              Dan zat ik er naast. Wist niet dat het al actieproducten waren, maar meer adviesprijzen

                              Comment


















                                + veel meer in de winkel.

                                Acties geldig van 5 december tot en met 8 december bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                                Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
                                HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                                Comment

                                Working...
                                X