Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena golden box [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    Erg stom dat Zena inderdaad geen rekening heeft gehouden met het doorlonten en het passen in de doos. .... Maar voor een "gemiddelde" consument die het reservelont van #1 verbind met hoofdlont #2 is het erg onhandig!
    Als deze cakes voor de "gemiddelde consument" bedoeld zijn, en dat zal zeker zo zijn, dan is het toch niet zo gek dat er geen rekening wordt gehouden met de mogelijkheid om ze eventueel te kunnen doorlonten?
    Diezelfde consument zal ze immers niet doorlonten omdat hij niet eens weet dat dat kan, of omdat hij er de materialen niet voor heeft. En de gemiddelde winkelier zal hem niet op dat idee brengen, want zoals inmiddels wel bekend is is het ook nog eens verboden...

    Maar je hebt wél een punt.
    Juist van Zena zou ik dit niet verwachten, omdat alle cakes van Thor bijvoorbeeld al een paar jaar wel volgens het principe van een eenvoudige doorlont-mogelijkheid worden geproduceerd.

    Comment


      #62
      Zena Golden box, opeenvolgend geschoten tijdens afgelopen oud en nieuw:

      Comment


        #63
        Gezien de prijs-kwaliteit verhouding zijn het mooie cakes, misschien overweeg ik de komende jaarwisseling deze aan te schaffen

        Comment


          #64
          deze heb ik echt compleet gemist. Wat een heerlijke cakes op het filmpje.
          Als deze er volgend jaar nog is dan komt deze wellicht op mijn lijstje. Ik heb hem genoteerd.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #65
            Had hem vorig jaar ook blind gekocht, echt geen spijt van gehad!
            Klapchi

            Comment


              #66
              Als die weer 55,00 is neem ik hem 2 keer als het in mijn budget pas anders neem ik hem 1 keer.

              Comment


                #67
                is echt een topper, boeketten zijn groot de tempo zit er goed in vooral de finale op het eind, deze staat zeker dit jaar op me verlanglijstje

                Comment


                  #68
                  ik heb er nog twee staan ik was er vorig jaar snel klaar mee toen het hier begon teregenen

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
                    ik heb er nog twee staan ik was er vorig jaar snel klaar mee toen het hier begon teregenen
                    Lucky you want dit was voor mij een van de toppers van vorig jaar : grote boeketten, veel goud, bleef goed hangen en een hard burstknal.
                    Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                    Comment


                      #70
                      Adviesprijs 2014: € 69,95
                      Internetprijs 2014: € 59,95
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #71
                        Heb 4 van deze schatjes besteld

                        Comment


                          #72
                          Vond het een heerlijke bak voor een prima prijs!
                          Hierbij mijn filmpje van oud & nieuw, eerste schoten missen maar geeft een prima beeld van de cake ;)
                          Golden box wordt gevolgd door karton ES 3.0 en een paar mjolnirs.

                          Comment


                            #73
                            Zena goldbox cake 2 (cake 1 volgt):

                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              #74
                              Erg mooie box dit!

                              Comment


                                #75
                                Zoals anderen ook al zeiden, 1 van de toppers van afgelopen jaar!

                                Van alles wat ik gezien en afgestoken heb die avond was Golden power #1, maar deze stond op #2 samen met de Zena Mayhem

                                Comment

                                Working...
                                X