Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8mtr Profi Fountain [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    8mtr Profi Fountain [Uitloop]

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: 8mtr Profi Fountain
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Zilveren fontein
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €9,95
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl




    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 12:19.

    #2
    Voor het geval je de minimale veiligheidsafstand vergeet, is het alvast groot aan alle kanten gedrukt

    Al hoop ik natuurlijk dat het de hoogte is ;)

    Comment


      #3
      8 meter, laat me niet lachen

      Comment


        #4
        Kijk hier word ik nu blij van!

        @ZenaVEVO crown had 4/5 jaar terug ook 6/8 meter fontijnen ;) en met 250 gram kan dat makelijk kijk eens naar zink ;)

        Groet

        Comment


          #5
          Al zou dat kunnen, ik meen gelezen te hebben dat fonteinen (enkel) max. 100gr PTS mogen hebben??

          Comment


            #6
            Misschien is het wel net een uitschuifbare stok, met steeds een kleinere diameter buis. Dat je hem eerst al 3 meter lang maakt?
            [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door road-runner Bekijk bericht
              Kijk hier word ik nu blij van!

              @ZenaVEVO crown had 4/5 jaar terug ook 6/8 meter fontijnen ;) en met 250 gram kan dat makelijk kijk eens naar zink ;)

              Groet
              Al zou het wel 8 meter hoog komen, dan zal broekhoff kennende het prijskaartje ook 8x zo hoog maken

              Comment


                #8
                Ik ben zeer benieuwd maar ik kan het mij niet voorstellen dat we in NL een fontein krijgen die de hoogte van 8 meter haalt, mocht ik het mis hebben dan wil ik meteen een karton
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                  Al zou het wel 8 meter hoog komen, dan zal broekhoff kennende het prijskaartje ook 8x zo hoog maken
                  tja .... met wat korting is het te doen en daarbij broekhoff heb parels er tussen zitten .
                  Hopelijk heeft orthen hem dit jaar

                  Gr

                  Comment


                    #10
                    Zelfs een Zink, HVK of dat dikke ding van Alpeco van vroeger halen/haalden geen 8 meter, dat is onwerkelijk hoog. 5-6 meter heb je het wel gehad. Als dit al 3 meter hoog komt, hebben ze al iets bijzonders in Nederland. Maar 8 meter is gewoon dikke verkoopbullcrap.

                    Comment


                      #11
                      Dit is inderdaad zeker mogelijk, toen de Goud en zilver vulkaan net in de collectie kwamen bij broekhoff, kwam deze echt in de buurt van de 8 meter, wat een ding was dat, helaas zijn ze nu niet zo meer als toen, maar ik heb goede hoop
                      075 zaantjee

                      Comment


                        #12
                        8 meter is 3 woonlagen hè, letterlijk huizenhoog. Lijkt me héél sterk dat een consu ding van Broekhoff dat haalde. Filmpje?

                        Comment


                          #13
                          dit trekt zeker mijn aandacht!!!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            8 meter is 3 woonlagen hè, letterlijk huizenhoog. Lijkt me héél sterk dat een consu ding van Broekhoff dat haalde. Filmpje?
                            Waarom geloof je die 2 members niet gewoon? Ik ken dat product ook niet, maar ik geloof het wel als leden het zeggen.
                            Al zou een fimpje uiteraard altijd welkom zijn.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Ik praat hier over een jaar of 6-8 geleden, er staat me iets van bij dat deze ronden vulkanen toen nog een time-fuse lont hadden, maar dit weet ik niet zeker, ook heb ik hier dus geen film bij, ik was toen nog jong, maar kan het me goed herinneren, misschien is 8 meter wel wat erg hoog, maar hoog kwam hij zeker!
                              075 zaantjee

                              Comment

                              Working...
                              X