Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vond deze oke, schoot per 4 maar dat gaf niet het geweld dat ik haf verwacht.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
      Vond deze oke, schoot per 4 maar dat gaf niet het geweld dat ik haf verwacht.
      Bij mij anders wel, schoot er 2! Gekke huis!!

      Comment


        Dit is dus geen zekerheidje meer.

        Comment


          Die van mij was erg goed, had wel de 2013 versie
          :bye:

          Comment


            Deze als eerste om 18:00 afgestoken. Vond hem wel leuk, knalde redelijk. Tempo had iets hoger gemogen en het is ontzettend zonde (maar wel begrijpelijk) van de finale.

            Comment


              Ik had hem in een showtjuh verwerkt en hij ging gelijk met de Crackling Cry. Of de crackling was zeer vet en goed aanwezig of de knallen waren minder dan ik had verwacht. Maar in het geheel was de show wel geslaagd, daar ging het uiteindelijk om. ( vond de blue thunder, die ik een paar jaar geleden had vetter als ik me dat goed kan herinneren.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                In deze show zit 8 x de titanium thunder ,

                https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                Comment


                  Straatfilm titanium thunder

                  https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                  Comment


                    Ondanks de sterren in de ti boeketten zijn de burstklappen nog snoeihard! Deze werd per 7 geschoten in de finale van de demo van Vuurwerkshop7Kamp.

                    Vanaf 00.10 zie je ze voorbij gaan. Ik denk dat de salutes minstens zo hard zijn als bij de eerste versie!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Ondanks de sterren in de ti boeketten zijn de burstklappen nog snoeihard! Deze werd per 7 geschoten in de finale van de demo van Vuurwerkshop7Kamp.

                      Vanaf 00.10 zie je ze voorbij gaan. Ik denk dat de salutes minstens zo hard zijn als bij de eerste versie!
                      Snapte er ook weinig van. Puur op de effecten gebaseerd leek het de 2014 uitvoering te zijn (met die storende sterren en laffe burst). Maar de burst van gisteren strookte daar niet mee. Sterker nog, die was gewoon prima. Dus wat (lees: welke versie) hier nu daadwerkelijk gebruikt is, is mij onbekend. Het risico met dit product is in ieder geval te groot gezien de geschiedenis... Dure waaier met sterk wisselende kwaliteit. Maarja, als 'ie nou altijd zoals gisteren zou presteren zou ik er minder problemen mee hebben.

                      Comment


                        Iemand deze geschoten? Ben benieuwd welke versie ik hierboven heb gehoord. Harde burst met de palmboeketjes.

                        Comment


                          Afgelopen jaar ondanks de mindere reacties toch aangeschaft, wat een heerlijke knalwaaier was dit!

                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            Hoeveel mm is deze?
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              20mm voor zover ik weet, 1 keer gehad! Vond het toch een leuk ding hoor voor stiekem overdag!

                              Comment


                                In 2014 had ik m'n eerste 'grote mensen baan' en daarmee een stuk meer te besteden dan daarvoor.
                                Dat zorgde ervoor dat m'n budget een stuk omhoog kon en dat ik al eerder in het jaar kon bestellen.
                                Op kartonvoordeel.nl, van de Rijswijkse Vuurwerkhal, stonden toen nog voornamelijk kartonnen met losse cakes i.p.v. cakeboxen en compounds.
                                Het jaar ervoor had ik 10 x de hoogmoed van Marijn tegelijk de lucht in gejaagd als finale en ik wilde weer zoiets doen.
                                Ik kwam een karton titanium thunder tegen (8 stuks) en dacht, "waarom ook niet?".

                                Het was m'n eerste ervaring met Evolution, wat toen nog een stuk minder goed verkrijgbaar was bij mij in de buurt.

                                Ik weet nog dat ik best onder de indruk was van de grootte van de cakes en al helemaal van een karton vol.
                                Voor mij was dat het begin van de freaksite bestellingen, kartons en schieten in veelvoud.

                                De cakes zelf deden het prima. Harde knal en goed titanium boeket.
                                Heel anders dan 10 x hoogmoed van het jaar ervoor (muur van zilverstaarten en tempo), maar evenzeer een prima inluider van het nieuwe jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X