Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Staat in de agenda. Dat wordt keihard inslaan

    Comment


      Staat in de agenda. Dat wordt keihard inslaan

      Comment


        Was goed geregelt me bestelling stond al klaar dus kom.maar op met die uitverkoop
        http://m.youtube.com/user/Dewallymans

        Comment


          Zeer benieuwd naar de uitverkoop!!

          Comment


            Je hebt een mooie partij ingekocht Jo. Mijn complimenten! Kijk nu al uit naar de opening

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
              Je hebt een mooie partij ingekocht Jo. Mijn complimenten! Kijk nu al uit naar de opening
              Eerst de mensen voorrang geven die afgelopen jaar hebben besteld. ;) Fantastische artikelen.

              Comment


                Nog 1 weekje en dan is het zo ver, zag al mooie producten staan. Nu nog top prijzen en mijn bankrekening zal wel flink dalen
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Nog 1 weekje en dan is het zo ver, zag al mooie producten staan. Nu nog top prijzen en mijn bankrekening zal wel flink dalen
                  Had mailcontact met Jo en hij zei dat de site over een paar dagen met de juiste producten wordt gevuld. Ik had nl eerder de Pandacakes zien staan, staan nu niet meer op de site.

                  Comment


                    Ah dat is wel jammer. Ik zag nog de It's Mine staan maar die is nu ook verdwenen van de site helaas!
                    Maargoed, alles wat er nu op staat is ook een mooi assortiment.

                    Comment


                      Er staan wel een paar onbekende boxen op zoals Ultimate prof box, Black Thunder en de Eclipse Display box. Hierover kan ik nergens enige info/beeldmateriaal over vinden. Heeft iemand ervaring met dit materiaal?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                        Ah dat is wel jammer. Ik zag nog de It's Mine staan maar die is nu ook verdwenen van de site helaas!
                        Maargoed, alles wat er nu op staat is ook een mooi assortiment.
                        Ik had ook mijn zinnen gezet op de It's mine, hopelijk staat hij er straks toch tussen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                          Er staan wel een paar onbekende boxen op zoals Ultimate prof box, Black Thunder en de Eclipse Display box. Hierover kan ik nergens enige info/beeldmateriaal over vinden. Heeft iemand ervaring met dit materiaal?
                          Haha hier precies het zelfde, was al bezig met een wensenlijst ;)

                          Bij de black thunder staat dit filmpje:

                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            Thanks! Die ziet er best goed uit. Ik neem aan dat dit niet de hele box is in 22 sec tijd?

                            Ik gok dat dit misschien de Ultimate prof box is : https://www.youtube.com/watch?v=ABArSCXdiP0

                            Hij staat in de topic van de showbox 2 bij post #163 en het is niet de showbox 2 maar een onbekende compound box van Vuurwerkmania.

                            Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                            Haha hier precies het zelfde, was al bezig met een wensenlijst ;)

                            Bij de black thunder staat dit filmpje:

                            Comment


                              Zal het kruitgewicht van 2200 gram bij 100 schoten wel kloppen?

                              Comment


                                De winkelactie van 2018 is hier te vinden; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...okan-Fireworks
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X