Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Dit is een aanrader ja, lekker snelle knalbak met een prima knal daarin ook.
    Heb hem ook niet, maar deze hoop ik wel op veel straatfilms terug te zien komen.
    Ik haat jullie
    Was klaar met kopen hahha.
    Denk dat ik heb toch maar haal aangezien hem aanbeveeld.
    Het word of de shanghai en white thunder / havana en white thunder.

    Comment


      #32
      Hij was erg goed gister in Tiel! Natuurlijk altijd lekker als alles erin een keer uitgepompt word, maar de salutes waren op zich al zeer hard te noemen. Leuke cake!

      Filmpje per 2, 't mooist in HD:


      Mijn 1000ste bericht WhopWhop

      Comment


        #33
        Dit is een vette knalbak.. Schiet lekker door en de salutes zijn goed hard! Zeker een prima knalbak!

        Comment


          #34
          Filmpje Vuurwerkdemo Feestbeest Terneuzen:

          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
            Filmpje Vuurwerkdemo Feestbeest Terneuzen:

            Waarom zijn jouw filmpjes zo raar of ligt het aan mij.
            Ik zie rare bewegingen ofzo

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              Waarom zijn jouw filmpjes zo raar of ligt het aan mij.
              Ik zie rare bewegingen ofzo
              haha dat is zijn beeldstabilisatie xd

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Deniz Bekijk bericht
                haha dat is zijn beeldstabilisatie xd
                Klopt inderdaad, En daarom altijd tijdens het filmen op statief de beeldstabilisatie uit!

                Comment


                  #38
                  dit was versassend. Behoorlijke knallen in een rap tempo. Was erg onder de indruk. Volgend jaar wat meer van kopen!

                  Comment


                    #39
                    Straatfilmpje van de White Thunder O&N 2012-2013:

                    + http://www.youtube.com/watch?v=A8tPQ...R423fQ&index=5" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                    http://www.youtube.com/watch?v=A8tPQ...R423fQ&index=5"> http://www.youtube.com/watch?v=A8tPQ...R423fQ&index=5" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Verrassend gaaf knalblokje wel erg kort 0.07 sec ff knipperen met de ogen en hij's weg

                    Comment


                      #40
                      Wow, is toch wel een erg mooi knalblokje! Erg leuk voor een finale, maar heb een vraag. Waar kan je de knallen ongeveer mee vergelijken?
                      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                      Comment


                        #41
                        Nee dat licht niet aan mijn camera. Bij youtube is een optie die een bewegend filmpje stabiliseerd ofso. Maar dat is geen succes!
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #42
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S5035394.JPG
Vertoningen:1
Grootte:92,1 KB
ID:	1544691

                          Waren 8 heerlijke knalpotten zijn wel snel voor bij.
                          maar zijn egt geweldig knalbokjes en de knallen zijn ook lekker hard. komen volgend jaar zekers weer in me collectie

                          Comment


                            #43
                            Yep, mooi spul maar langzamer dan de Delicious Thunder Finale Edition, en ik had ook het idee dat die klappen droger waren en daardoor wat harder overkwamen. Maar niettemin erg leuke rapid fire knalbakkies.

                            Comment


                              #44
                              10 tegelijk afgeschoten, zie de video!

                              heavy 4 eerst met een gratis cake no mercy en daarna 10x de white thunder Erg goed gelukt project met flink tempo erin wat zorgt voor een heus mini showtje met knalfinale!

                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Yep, mooi spul maar langzamer dan de Delicious Thunder Finale Edition, en ik had ook het idee dat die klappen droger waren en daardoor wat harder overkwamen. Maar niettemin erg leuke rapid fire knalbakkies.
                                Vind je dat niet wat lekkerder juist dat ze net even wat minder snel zijn dan de Delicious? Persoonlijk vind ik die laatste wel top maar eigenlijk te snel, want je hebt niet het idee dat dat 36 schoten zijn. Alleen prijstechnisch is ie samen met z'n langzame broertje wel wat interessanter dan deze White Thunder.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X