Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Nitraat 500.000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ik dacht dat 100k de max was vroeger had je miljoen klapper en die mocht ook niet al hoewel er flits in zat natuurlijk.

    maar iedereen zeg 175 euro en voor dat geld koop ik 8 x 100k is 800.000 klapper en misschien omdat ik zoveel koop krijg ik er dan wel 10 dus yah beetje duur

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
      ik dacht dat 100k de max was vroeger had je miljoen klapper en die mocht ook niet al hoewel er flits in zat natuurlijk.

      maar iedereen zeg 175 euro en voor dat geld koop ik 8 x 100k is 800.000 klapper en misschien omdat ik zoveel koop krijg ik er dan wel 10 dus yah beetje duur

      19 euro voor 100k? doe mijn er maar meteenn 2 dan
      Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
        ik dacht dat 100k de max was vroeger had je miljoen klapper en die mocht ook niet al hoewel er flits in zat natuurlijk.

        maar iedereen zeg 175 euro en voor dat geld koop ik 8 x 100k is 800.000 klapper en misschien omdat ik zoveel koop krijg ik er dan wel 10 dus yah beetje duur
        wat een onzinpost is dit zeg.
        eerst maar eens afwachten hoe deze knalt dan kunnen we eigenlijk pas bepalen of deze het geld waard is ja of nee.
        'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door bluebear Bekijk bericht
          wat een onzinpost is dit zeg.
          eerst maar eens afwachten hoe deze knalt dan kunnen we eigenlijk pas bepalen of deze het geld waard is ja of nee.
          das geen onzin wat verwacht jij dan dat deze harder is dan de gemiddelde rol
          snap niet waarom je gelijk loopt uit te halen zul je ook je excuses aanbieden als ik gelijk heb

          Comment


            #50
            We gaan hier weer ontopic, ik heb hier een aantal berichten verwijderd die niet over de Black Nitraat gaan.

            Comment


              #51
              Eerlijk gezecht vind ik hem wel erg mooi oogen

              mooie look , een soort megah big bang rol.
              Aanschaffen doe ik hem niet.. Ik vind 175 echt teveel.
              Maar mocht ik deze rol voor 100e kunnen kopen dan zou ik het wel doen.

              Comment


                #52
                Lijken op die hindoe-rollen van Zena Nederland, maar om hiervoor 175 euro neer te leggen. Ik pas.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                  Tip,knip er dan een half metertje af, dan weet je hoe de knallen zijn en hoe die loopt qua snelheid. 2 voordelen: als t niks is hoef je je niet een half uur te ergeren en gooi je de rest in de prullebak. Als het een toppertje is heb je er nog een tijdje plezier van met oudjaar.

                  Natuurlijk, jij gooit altijd even een klein kapitaaltje in de prullenbak . Ik vind de prijs wel bizar maar ben aan de andere kant wel zeer benieuwd welke prestaties deze mat levert.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    heeft nog steeds niemand een plaatje of iets gezien er van ??

                    Comment


                      #55
                      Zie post 44!!!

                      Comment


                        #56
                        dit word weer zo'n familie dingetje,dat is wel wat minder als je voor jezelf moet kopen.ik bedoel dan moet je kiezen tussen heftig kort duur of niet kopen en andere dingen kopen om goedkoper langer te kunnen stoken.ik zou hem wel willen zien op bv youtube

                        Comment


                          #57
                          Ik denk dat dit een teleurstelling wordt.
                          In een buskruitrol, ook al is deze Categorie 3, mag maximaal 1000 gram buskruit. (is overigens voldoende voor een 100K)
                          In en flashkruitrol, volgens Categorie 3, mag 250 gram flashkruit. Deze mogen alleen officieel niet volgens de RACT in Nederland.
                          België doet monenteel moeilijk over de knoopsystemen omdat een losse rol daar ook maximaal 250 gram (flash)kruit mag bevatten.
                          De 100k's daar met knoopsysyemen bevatten dus daar gemiddeld dus 800 gram tot 1000gram flashkruit.
                          Maar vogensmij mag doorlonten Europees gezien dan weer wel, dus daarom is hier weer iets mogelijk.

                          Ik vrees alleen dat deze rol dan zou bestaan uit meerdere 1000-grams pruttelrollen met buskruit...
                          Laatst aangepast door DeejayTim; 5 November 2012, 20:52.

                          Comment


                            #58
                            Kan meneer vuurwerkland-steenbergen niet gewoon een karton openen en een blik werpen/uitpakken om te kijken wat voor eventueel systeem het is, daar kun je al heel wat mee.
                            I think I'm rocking with the best!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
                              Kan meneer vuurwerkland-steenbergen niet gewoon een karton openen en een blik werpen/uitpakken om te kijken wat voor eventueel systeem het is, daar kun je al heel wat mee.
                              Helaas zijn ze nog niet geleverd, geloof dat ze momenteel op de boot zitten!
                              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                              Comment


                                #60
                                Hierbij staat dat deze €175,- PER PAKKET kost. Zou dit dan kunnen beteken dat het aan elkaar te knopen is of zoiets?
                                31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X