Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intratuin vuurwerkfolder 2011/2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    misschien hebben ze wel toestemming van de importeur nodig? en wat bedoel je met lang wachten? het is 11 november, de gemiddelde consument begint pas na 5 december te bedenken welk vuurwerk ze willen kopen

    Comment


      #17
      zo tezien verkopen heel veel intratuinen geen vuurwerk meer ten opzichte van vorig jaar?

      Comment


        #18
        Ik denk dat het vanuit concurrentie oogpunt nog niet gepubliceerd mag worden. Beetje in de trant van zorgverzekeraars die hun nieuwe premies bekend maken.

        Comment


          #19
          Vergeet ook niet dat de Intratuin dit Erbij doet voor de maanden waarin
          het tuingoed minder verkoopt. Komt bij dat ze zich eerst en vooral focussen
          op de kerstmarkt die in de vestigingen opgezet is.

          Je kunt niet alles tegelijk doen, vooral omdat het erbij gedaan wordt en
          niet enkel vuurwerk is dat het bedrijf draaiende houdt.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door jappy-b Bekijk bericht
            misschien hebben ze wel toestemming van de importeur nodig? en wat bedoel je met lang wachten? het is 11 november, de gemiddelde consument begint pas na 5 december te bedenken welk vuurwerk ze willen kopen
            De Intratuin is altijd heel vroeg.
            En de meeste vuurwerkwinkels hebben in december al hun vuurwerk wel hoor.
            Ik ken een paar winkels die nu al online staan.
            En bijna overal waar ik kijk staat dat ze in november al online gaan.
            Dus ik heb geen idee waar jij het nou over hebt.
            De Intratuin heeft trouwens ook ieder jaar weer bijna precies hetzelfde assortiment.

            ~Flipperkip97

            Comment


              #21
              De grootste reden is vaak toch altijd de concurrentie. Als je nu online gaat dan zien de dealers in die omgeving het ook en kunnen ze prijzen nog veranderen.

              Daarbij komt dat het denk ik ook met de levering van folders heeft te maken. De meeste winkels geven pas de fodler uit als die er ook daadwerkelijk is.

              Gewoon even geduld mannen...

              Comment


                #22
                Ik had de folder geupload maar daar was het hoofdkantoor van intratuin niet blij mee :O Heb hem daarom toen ook weer netjes offline gehaald.
                De enige echte vuurwerk freak!

                Comment


                  #23
                  Wie weet of intaratuin sliedrecht dit jaar vuurwerk verkoop?;)

                  Comment


                    #24
                    Zou ik de folder ook via pm kunnen krijgen?

                    Comment


                      #25
                      En zou ik dat ook kunnen

                      Comment


                        #26
                        Tja wie zijn mail even pm't kan hem zo krijgen, ik kan niet ruiken wat jullie mail is
                        [b]Niet actief[/b]

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door youri119 Bekijk bericht
                          Wie weet of intaratuin sliedrecht dit jaar vuurwerk verkoop?;)
                          Aangezien gisteren bekend is geworden dat zij een van de verkooppunten (en mogelijk mede-initiatiefnemers) zijn van China Red kun je daar wel vanuit gaan ja. Zie tevens http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=23562 en http://www.chinared.nl
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Ik wil ook heel graag de vuurwerk folder van intratuin. Ik heb een paar van jullie mijn email gestuurd maar ik weet niet of het gelukt is. Misschien heb ik SniperX 4x mijn mail gestuurd maar ik weet nog niet hoe het werkt. Als SniperX en Steef-Kaboem mijn mail niet hebben gekregen kan iemand mij dan uitleggen hoe ik het dan moet doen? Alvast erg bedankt.

                            Comment


                              #29
                              Waaneer kan ik de folder (folders) verwachten (geen pm) gewoon met de post , het verschilt per plaats maar wat is de gemiddelde datum

                              Comment


                                #30
                                Goed nieuws voor jullie de vuurwerkfolder zal vanaf 14 november online staan op http://www.intratuinvuurwerk.nl. Veel plezier!
                                Rickjuffermans.nl

                                Comment

                                Working...
                                X