Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorfull Explosion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
    Waarom gaat het dit jaar niet lukken!!!!!
    Haha, toch budget he en niet te krijgen in de winkels waar ik dit jaar heb besteld, dus dan moet het maar worden uitgesteld.
    Maar hij zal er een keer komen en dan met meerdere tegelijk, dat moet echt een spektakel geven!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Haha, toch budget he en niet te krijgen in de winkels waar ik dit jaar heb besteld, dus dan moet het maar worden uitgesteld.
      Maar hij zal er een keer komen en dan met meerdere tegelijk, dat moet echt een spektakel geven!
      hé jammer maar pakjesavond en kerstmis is nog niet voorbij......wie weet komt er uit een onverwachte hoek nog iets..

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
        hé jammer maar pakjesavond en kerstmis is nog niet voorbij......wie weet komt er uit een onverwachte hoek nog iets..
        Lijstje zit in de schoen, dus wie weet haha!

        Comment


          #34
          deze staat nog op mijn lijstje om te kopen, vind het persoonlijk wel zijn geld waard, al mag hij altijd goedkoper zijn hahaha, maar prijs/kwalitietverhouding is goed. deze pot heeft zo te horen harde burstknallen met een groot breed boeket, en de tijdsduur is ook okee

          Comment


            #35
            Iemand hem nog live op een demo gezien deze maand? En gefilmd?
            Zie net dat ie o.a. in Veenendaal te koop is, kijken of ik er misschien toch maar eentje ga halen.

            Comment


              #36
              Vanavond wordt deze geschoten in Halle.

              Comment


                #37
                toch maar eens even kijken of die bij mij in de buurt niet te krijgen is...

                Comment


                  #38
                  zekers doen
                  echt een mooie pot
                  zit ook in mijn assortiement

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Iemand hem nog live op een demo gezien deze maand? En gefilmd?
                    Zie net dat ie o.a. in Veenendaal te koop is, kijken of ik er misschien toch maar eentje ga halen.
                    Waar in Veenendaal dan, op de site van Harten4 zie ik hem namelijk niet staan ?
                    Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Head Bekijk bericht
                      Waar in Veenendaal dan, op de site van Harten4 zie ik hem namelijk niet staan ?
                      Koidream, zag ik gisteren op het forum voorbij komen.
                      Zitten meer winkels in Veenendaal natuurlijk.

                      Comment


                        #41
                        Ik heb al rond zitten kijken in de provincie Zuid Holland en ik ben hem helaas nog niet tegen gekomen. Iemand misschien wel en zo ja waar ?
                        Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                        Comment


                          #42
                          Goes vuurwerk werkendam

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                            Goes vuurwerk werkendam
                            Ik zoek hem ook, maar dan wel graag iets dichter in de buurt van Zoetermeer beste Ronny
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Head Bekijk bericht
                              Ik heb al rond zitten kijken in de provincie Zuid Holland en ik ben hem helaas nog niet tegen gekomen. Iemand misschien wel en zo ja waar ?
                              Te koop bij Top 1 Toys Katwijk

                              Comment


                                #45
                                Is dit echt productie,wat hier op de filmpjes is te zien?Niet dat ze straks zwaar tegen vallen of zo.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X