Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Secret Salute

    Artikelnummer: 999
    Artikelnaam: Secret Salute
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 459 gram
    Aantal Schoten: 54 shots
    Effectomschrijving: Geef iedereen het nakijken met deze speciale prijs topper van Rubro Vuurwerk. Snoeihard knalblok. 54 shots ongekende TI-thunder knallen. Een salutebox waar lang over zal worden nagepraat.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 39,95
    Voorverkoopprijs: €25,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Demo 2018:



    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 1 September 2018, 17:46.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Op het youtubekanaal van Rubro staat het volgende filmpje en Wim heeft bevestigt dat dit de Secret Salute is.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Het is een film uit China maar hij ziet er goed uit!
    Even de 30e afwachten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Geeft zeker een leuk effect die crackling mine en crackling na de ti-salute. Ben benieuwd naar de prijs. Zal zeker wel een stukje hoger liggen dan de silver salute.

      Comment


        #4
        Als hij in minder dan 23 seconden,54 shots er uit blaast,en dat in combi met volle crackling wolken,en keiharde burst. Dan gaan we er de 30ste zeker op letten,de eigenschappen van eeen hardloper,heeft die in iedergeval.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #5
          Dit is echt een product dat mij weer opvalt tussen de andere producten die er al op de markt zijn.
          Zoals het op het filmpje te zien is vind ik het een regelrechte topper en wanneer er een leuk prijskaartje aanhangt en hij op de demo net zo goed presteert, zal ik zeker proberen deze te bemachtigen.

          Comment


            #6
            Ik zelf vond hem beter als ze de crackling weg hadden gelaten en de crackling mine wat sterker hadden gemaakt, het effect van de ti-salute valt zo een beetje weg.

            Echter onderscheid hij zich nu wel van de rest, als de prijs echt rond de €20,- euro ligt en als de versie van het 'China-filmpje' werkelijk zo is, dan is hij waarschijnlijk zijn geld dik waard.

            Comment


              #7
              Ik zou zeggen als het echt een toppertje is, danhoefje ernieteensopteletten,want dan trekt ie je aandacht wel ! Vind dit wel goed die cranckling dat maakt hem uniek en niet weer een 13in een dozijn,salute cake en voor 20 euri jan dit zeker wel een van de toppers van het jaar worden mits hij goed.presteert in nederland ;)
              Staren word je stil van.

              Comment


                #8
                is dit dan geen chinees filmpje waarbij het er ALTIJD mooier uitziet dan in werkelijkheid??
                Als het idd echt zou zijn dan koop ik m wel!!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                  Ik zelf vond hem beter als ze de crackling weg hadden gelaten en de crackling mine wat sterker hadden gemaakt, het effect van de ti-salute valt zo een beetje weg.

                  Echter onderscheid hij zich nu wel van de rest, als de prijs echt rond de €20,- euro ligt en als de versie van het 'China-filmpje' werkelijk zo is, dan is hij waarschijnlijk zijn geld dik waard.
                  Ik vind het juist wel mooi zo. Het is weer eens iets anders dan de gewone saluteblokjes die je tegenwoordig steeds meer ziet (wat natuurlijk ook prima is. De harde knallen gecombineerd met (hopelijk) harde crackling lijkt mij een lekker geweld op te leveren! Lekker als openings of finale blokje

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                    Ik vind het juist wel mooi zo. Het is weer eens iets anders dan de gewone saluteblokjes die je tegenwoordig steeds meer ziet (wat natuurlijk ook prima is. De harde knallen gecombineerd met (hopelijk) harde crackling lijkt mij een lekker geweld op te leveren! Lekker als openings of finale blokje

                    Ja iedereen zo zijn mening, de combinatie is goed, maar ik had dan liever een goede crackling mine gehad en geen boeket na de salute. Maar ik sluit niet uit dat dit een goed product is, als alles zo is als op film is dit zeker een kanshebber voor dit jaar.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                      Ik zelf vond hem beter als ze de crackling weg hadden gelaten en de crackling mine wat sterker hadden gemaakt, het effect van de ti-salute valt zo een beetje weg.
                      Hier ben ik het wel mee eens,
                      Hadden ze dit zo gedaan was het voor mij een dikke 10 geweest, mitst de salute echt hard is natuurlijk.
                      Maar ook nu is het voor mij een regelrechte topper, als die prijs van 20 euro definitief is en de knal is goed, zal ik deze zeker meerdere malen aanschaffen.

                      Ik wacht met smart op de 30ste.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Deze gaan we combineren met de crackling cake van bon!

                        Apart, leuk prijsje als ik het zo lees, en als hij nog eens goed knalt....

                        Comment


                          #13
                          wat een heerlijk blokkie, al het geweld wat er in vuurwerkland bestaat in 54 shots gepropt.
                          Als de cake is zoals op het filmpje hebben we hier een regelrechte topper te pakken.
                          Crackling,salutes en nog een zootje mines.
                          youve just made my day.
                          Ik ben benieuwd...
                          Laatst aangepast door Ischa; 19 August 2011, 08:41.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            #14
                            Als ie goed presteerd, en het heeft de prijs van +- 20euro, dan kan ik ook alvast mijn wishlist aan gaan passen!

                            Een kartonnentje is dan zeker op zijn plaats..

                            Comment


                              #15
                              Ik vind hem mooi zo. Laat maar komen!

                              Comment

                              Working...
                              X