Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alle Showtime 2'' Mines [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Nee.

    Dat is uiteraard sarcasme. Dat ligt voor iedereen anders. Waar ben je naar opzoek, wat is je budget of ga je een show schieten.
    Wellicht leuk voor een keer. persoonlijk denk ik zo.
    Ben gewoon benieuwd of deze mine voor tussendoor even een WOW-factor oplevert ;)
    December here we come!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
      Ben gewoon benieuwd of deze mine voor tussendoor even een WOW-factor oplevert ;)
      Ik persoonlijk denk van niet. Fuego zou mijn keus zijn.

      Wellicht zijn ook te grote verwachtingen niet echt goed, kan het alleen maar tegenvallen.

      Comment


        Is het eigenlijk duidelijk of deze dit jaar weer gewoon op de markt zijn??

        Hoor verschillenden dingen, de ene zegt niet meer te krijgen de anderen zegt dat ze gewoon nog te bestellen zijn bij cafferata..
        www.youtube.com/akhfireworksteam

        Comment


          Staan idd niet meer op de prijslijst. Moet nog paar karton hebben voor een vw show deze zomer dus zal ze eens bellen hoe het zit
          Gerwin

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
            Staan idd niet meer op de prijslijst. Moet nog paar karton hebben voor een vw show deze zomer dus zal ze eens bellen hoe het zit
            Oke, ben benieuwd. Zou graag aantal willen verwerken in de show dit jaar.
            www.youtube.com/akhfireworksteam

            Comment


              Dit jaar weer een paar Golden Wave King Crackling samen Fuego's bij elkaar voor een mooi rek.
              Vier veilig, vier legaal!

              Comment


                Leuk ding om te hebben, maar het mooiste zou zijn om er een paar tegelijk te doen en in W-shape:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  Ondanks de minder positieve berichten over de Silver Blink Mine had ik toch 5 stuks aangeschaft en ik vond ze erg goed!

                  Hier een film van een losse Silver Blink Mine, geschoten tijdens afgelopen oud en nieuw:

                  Laatst aangepast door fenix96; 7 January 2017, 18:18.

                  Comment


                    Je moet er van houden. Wij houden er van....
                    Een flinke dreun die met een prachtige tail met komeet tevoorschijn tovert. Volgende keer een rekje gecombineerd met de Mine Golden Wave Crackling.

                    Vier veilig, vier legaal!

                    Comment


                      Zijn deze nog ergens te krijgen? Of zijn ze van de aardbodem verdwenen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
                        Zijn deze nog ergens te krijgen? Of zijn ze van de aardbodem verdwenen
                        Beetje late reactie, maar ze zijn uit het assortiment van Cafferata, zijn nog wel her en der te vinden.
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment

                        Working...
                        X