Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Italie]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Foto´s van de buitenkant van de winkel.





    zal me niets verbazen dat die winkel nog gewoon cobra´s enzo verkoopt maar wat ik een keer op een ander forum heb gelezen is dat die man tien tallen mailtjes per week binnen kreeg met de vraag of hij ze cobra´s kon versturen. Denk dat hij hier ook gek van wordt.

    En San Marino is eigenlijk geen Italië

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door sharkyboy Bekijk bericht
      Foto´s van de buitenkant van de winkel.

      image


      image


      zal me niets verbazen dat die winkel nog gewoon cobra´s enzo verkoopt maar wat ik een keer op een ander forum heb gelezen is dat die man tien tallen mailtjes per week binnen kreeg met de vraag of hij ze cobra´s kon versturen. Denk dat hij hier ook gek van wordt.

      En San Marino is eigenlijk geen Italië
      daarom staat dat spul ook niet meer op de site,trouwens waren ze in italie ook niet zo blij met de vrije verkoop van cobra's en explod in san marino

      Comment


        #63
        Hoe zit het met afsteken kan/mag dat ook heel het jaar?

        Comment


          #64
          Weten jullie een winkel in de buurt van pisa?

          Comment


            #65
            Hoor net dat we in mei 2 weken gaan vlak bij piza en hoe zit het met regels en weet iemand een winkel in de buurt?

            Comment


              #66
              Dus bijv. de zeus en de mefisto manna is te koop boven de 14 zonder wat dan ook als ik het goed heb?
              http://www.youtube.com/channel/UCfYrcezwsm8GPfIsQtcCM8g/videos?view=0

              Comment


                #67
                kun je in milaan ook zware knallers kopen zoals cobra,rambo,explod?

                Comment


                  #68
                  Milaan:




                  https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe Bekijk bericht
                    Milaan:

                    Grappig, ik ben een poosje terug ook nog bij deze winkel geweest toen ik daar in de buurt zat. Hadden wel wat grappige spulletjes die ik graag had getest, maar kon zo 123 niet vinden hoe het zat met de wetgeving daarzo qua afsteken en was er voor mn werk dus kon het risico op gezeik niet nemen. Mee terug nemen in het vliegtuig leek me ook geen best plan dus uiteindelijk niks gekocht. Jij nog iets gekocht daar?

                    Hier nog een foto van die winkel. Was overigens de enige vuurwerkwinkel die ik kon vinden in Milaan
                    Attached Files

                    Comment


                      #70
                      Zijn er ook prijzen bekend van die winkel? En zit er ook vuurwerkwinkels omgeving Chioggia?

                      Comment

                      Working...
                      X