Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] Hindoe 3000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
    Het eerste stukje is enkel gelaagd, dat is ongeveer een meter denk en de overige 8 meter is dubbel gelaagd. Alleen de eindbom vond ik nogal tegenvallen niet echt gemerkt of iets. Maar het blijft een topper voor die 10 euro's.

    Maar of het nou echt een verbetering van de oude hindoe is betwijfel ik.
    10 euro? Wel iets meer he.

    Comment


      #47
      Dit is gewoon echt een top mat! De prijs van 30 euro vind ik perfect, moet echt niet gaan stijgen.

      Als de eindbom echt goed zou zijn, dan zou ik er wel wat meer voor over hebben

      Comment


        #48
        ik zie op de nieuwe prijslijst dat deze nu 35 euro kost, stijging van 6 euro met vorig jaar

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door mark1600 Bekijk bericht
          ik zie op de nieuwe prijslijst dat deze nu 35 euro kost, stijging van 6 euro met vorig jaar
          Aardige stijging idd, de 4000 is maar 1,- omhoog gegaan. Als ik nu zou moeten kiezen kun je beter de 4000 nemen als je kijkt naar prijs/kwali tijdsduur etc.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #50
            de 4000 was vorig jaar 36 euro nu 39,ik denk dat je nu beter direct voor de 4000 kiezen kunt gaan.

            Comment


              #51
              Voor degen die de Afmetingen/Gewicht van een karton wil weten:

              39x38x39
              G.W = 23kg
              N.W = 22kg
              Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

              Comment


                #52
                Original verkoopt op het moment 2 verschillende Hindu 3000 rollen.
                Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door sisser Bekijk bericht
                  Original verkoopt op het moment 2 verschillende Hindu 3000 rollen.
                  Hoeveel meter is de xxl versie? Tempo zal denk ik wel stuk lager liggen als de normale 3000?
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door sisser Bekijk bericht
                    Original verkoopt op het moment 2 verschillende Hindu 3000 rollen.

                    Nieuwe hindoerollen van Original hebben ook een grote doos en zijn ook langer..
                    Ik krijg het gevoel dat loots deze verkoopt onder de naam XXL
                    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                      Nieuwe hindoerollen van Original hebben ook een grote doos en zijn ook langer..
                      Ik krijg het gevoel dat loots deze verkoopt onder de naam XXL
                      Dat denk ik niet want hij verkoopt bijde versies. Ook kun je zien dat de xxl naast de hindo 3000 van bonbridge staat afgebeeld en die is exact even groot als de normale original 3000.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                        Nieuwe hindoerollen van Original hebben ook een grote doos en zijn ook langer..
                        Ik krijg het gevoel dat loots deze verkoopt onder de naam XXL
                        Klopt die Loots verkoopt onder de naam Hindoe 300 XXL is gewoon de hindoe 300 van Hong den Long die bij OF wordt verkocht.

                        Comment


                          #57
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




                          Een erg lange mat die ook nog eens zeer hard knalt! Had dit totaal niet verwacht. En zoals je hoort in het filmpje: Ik had gewoon een piep in mijn oren.


                          prijs/kwaliteit verhouding is in dit geval een dikke 10 waard. Voor de mensen die geen 100.000 klapper kunnen kopen ( ook al is het niet met elkaar te vergelijken ) is dit een zeker goed alternatief. Je krijgt een zeer lange rol die ook zeer hard knalt. 00:00 waardig.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                            Dat denk ik niet want hij verkoopt bijde versies. Ook kun je zien dat de xxl naast de hindo 3000 van bonbridge staat afgebeeld en die is exact even groot als de normale original 3000.
                            Ernaast staat een hindo 1000

                            bron; de zoon van harry.

                            Comment


                              #59
                              Hmmmm, dus gewoon een 3000 zoals bij Zena alleen staat op het forum van Zena dat ze voor 30,- over de toonbank gaan (als die prijs nog klopt). Mooie verkoopstunt dus, dat XXL verhaal. Duidelijk, dank u heren voor de info.

                              Nu nog de vraag; 3000 of 4000? Had vorig jaar de 4000, was zeer tevreden over het volume, de duur van de rol en de eindbom. Als ik het goed zie/lees is de 3000 enkel gelaagd waar de 4000 dubbel is. Dus een verschil vooral in de duur van de rol? Aangezien er niet meer dan 250gr kruit in mag zitten moet het over langere lengte verdeeld worden als ik het goed begrijp? Als de 3000 dus 30/35,- is en de 4000 39,- is dat verschil ook nihiel.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
                                Ernaast staat een hindo 1000

                                bron; de zoon van harry.
                                Dat is echt geen hindoe 1000 hoor.

                                Vergelijk deze rechterrol maar eens met de onderste rol (hindoe 1000)




                                Die rechter is echt een stuk groter dan die hierboven. Tevens zit er ander papier omheen en zie je duidelijk dat er een andere eindbom op zit.

                                Comment

                                Working...
                                X