Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    mooie pijlen alleen inderdaad het lontje zat veel te diep waardoor het vrij moeilijk werd om ze door te lonten....maar voor de rest ben ik echt onder de indruk

    Comment


      #47
      De lontjes zaten inderdaad vrij diep, soms even met je vinger er in peuteren om de gebogen lontjes weer recht te maken, ik vond dat deze echt hoog gingen, maar toch nog steeds een vol effect gaven Heb hier echt veel lol mee gehad, vooral de golden glitter vond ik prachtig, alleen jammer van de wind, daardoor verwaaide het effect een beetje.

      Comment


        #48
        vond het super pijlen! Zena NL is me zeer goed bevallen.. alleen mijn portemonnee niet

        Comment


          #49
          Op de mortiertjes na mij ook, maar het viel me wel op dat alle pijlen en cakes met "problemen" die ik had afkomstig waren van Zena...

          Comment


            #50
            Goed opgemerkt. De dingen die bij mij misgingen waren bijna alle van Original (op de Imperial pijltjes van Wolff na denk ik)
            Bij mij klapte er ook een Lightyear pijl uit elkaar. Linke soep.


            Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
            Op de mortiertjes na mij ook, maar het viel me wel op dat alle pijlen en cakes met "problemen" die ik had afkomstig waren van Zena...

            Comment


              #51
              Toch vind ik het waanzinnige pijlen als ik het filmpje van Jim bekijk, redelijk hoog, harde burst en lekkere uitwerking in de lucht, met cracling
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #52
                In deze film nog wat Light Year pijltjes....

                Comment


                  #53
                  Wat zijn dat voor drie etappen pijltjes ? Dacht erst dat er een sky symphony aankwam, maar zag meteen erna dat het pijlen waren
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Wat zijn dat voor drie etappen pijltjes ? Dacht erst dat er een sky symphony aankwam, maar zag meteen erna dat het pijlen waren
                    Cruise rockets van wolff
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #55
                      Jep, de Cruise Rockets, de beste fluit(schreeuw) pijl sinds het verdwijnen van de echte Tolle Lola. Dikke aanrader!
                      De Light Year pijlen blijven voor mij de nummer één kwa prijs/kwaliteit in het aanbod van Nederlandse vuurpijlen. Daarbij hebben ze geen absurde afmetingen, dikke koppen, staartvinnen en overbodige punt. Eerlijke pijlen zonder opsmuk, top!
                      www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                      Comment


                        #56
                        Vandaag ben ik van plan om was losse video's van vuurwerk met jullie te delen, wat ik heb afgestoken afgelopen oudjaar. Zie hier de eerste: Light Year. Schitterende pijlen als je het mij vraagt. De mooiste pijlen die ik in mijn omgeving heb gezien. (sorry voor het enthousiasme soms)Het filmpje:

                        Ik heb met wat vrienden wat mooi vuurwerk afgestoken, waaronder ook Light Year van Zena


                        Theking

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Theking Bekijk bericht
                          Vandaag ben ik van plan om was losse video's van vuurwerk met jullie te delen, wat ik heb afgestoken afgelopen oudjaar. Zie hier de eerste: Light Year. Schitterende pijlen als je het mij vraagt. De mooiste pijlen die ik in mijn omgeving heb gezien. (sorry voor het enthousiasme soms)Het filmpje:

                          Ik heb met wat vrienden wat mooi vuurwerk afgestoken, waaronder ook Light Year van Zena


                          Theking
                          Die golden willow springt er ook echt uit op het filmpje. Dat vind ik de beste pijl van het light year ass.

                          Comment


                            #58
                            Ja klopt! Dit vond ik ook de mooiste pijl. Maar heb hem helaas maar 1 keer kunnen filmen.

                            Comment


                              #59
                              Ook ik had hier al zeer positieve verhalen over gelezen, afgelopen 30 en 31 december al en wilde ze er toen nog bij hebben, helaas koos ik toen iets anders, maar dit jaar staan ze op mijn lijstje. Ik vind ze namelijk niet te duur en ze geven grote uitwerkingen in de lucht na een indrukwekkende burstknal.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door sisser Bekijk bericht
                                toch vind ik dus op de meeste filmpjes, zoals deze, de boeketten niet groot overkomen. Kleuren lijken ook snel te vervliegen.

                                Maar goed, de ervaringen zijn allemaal erg positief. Ik twijfel echter nog steeds tussen deze en Killing Arrow, vandaar mijn gedachtengang.

                                Comment

                                Working...
                                X