Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Best leuk soort thunderbomb matje mag wel wat sneller inderdaad.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Daar hoef je ook niet meer voor naar Baarle te rijden

      Comment


        Ook deze is nieuw bij Harry Loots Flash cracker 360 deze gaat al een heel stuk sneller dan 200 versie

        Beelden van Pyrotoro

        Comment


          Ik las in de nieuwsbrief dat Loots nu ook Wasag lont heeft! Vet



          Wano veiligheidslont 8 meter rood
          Made in Germany door Wano schwarzpulver Gmbh!
          Europees water resistant kwaliteitslont met een snellere brandtijd ontwikkeld voor gebruik in de pyrotechniek.
          Deze lont behoort tot de basisuitrusting van elke professionele vuurwerkshooter. Prijs per doosje met een ring van 8 meter rode wasag lont.
          Brandduur: 8-12 seconden per meter
          Lontdikte: 3mm
          1 voor €14.5



          Wano veiligheidslont 8 meter geel
          Made in Germany door Wano schwarzpulver Gmbh!
          Europees water resistant kwaliteitslont met een snellere brandtijd ontwikkeld voor gebruik in de pyrotechniek.
          Deze lont behoort tot de basisuitrusting van elke professionele vuurwerkshooter. Prijs per doosje met een ring van 8 meter gele wasag lont.
          Brandduur: 18-28 seconden per meter
          Lontdikte: 3mm
          1 voor €14.5
          Wie zoekt zal vinden

          Comment


            Hier is de flash cracker 100 shots die hadden we nog niet gezien. best een leuk ding voor 5 gram flash

            Comment


              Ik wordt er toch een beetje verdrietig van als ik zo'n dingetje zie en te bedenken dat zoiets de betere matjes van België moeten voorstellen....

              Ik had vorig jaar de 30.000 rol van hun, heerlijke klappen echt geweldig! Doodzonde om te bedenken dat ook dat weer verleden tijd is....

              Maarja, daar kun je jezelf beter bij neerleggen. Je doet er niks aan!

              Comment


                Nou die Chain 60 en 80/100 shots 'nitraat matjes' van Pyrostar die hebben ook minder gram dan de maximale 25 dus ik snap niet dat ze die niet gaan produceren. De enige reden dat ze nu niet verkocht worden is volgens mij dat ze geen CE keurmerk hebben.

                Comment


                  Mbt de wetgeving moeten die chinezen nog even wennen aan de nieuwe europese regels en hierop hun produktie aanpassen. Zal nog wel een tijdje duren maar ik heb hoop voor dit jaar en de komende jaren.
                  Wel grappig dat er op die matjes "flah" cracker staat ipv flash.
                  Tja taalbarrieres he

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                    Hier is de flash cracker 100 shots die hadden we nog niet gezien. best een leuk ding voor 5 gram flash

                    Nou daar hoef je ook niet meer voor naar België te rijden. Er is niet veel meer van over.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                      Ik wordt er toch een beetje verdrietig van als ik zo'n dingetje zie en te bedenken dat zoiets de betere matjes van België moeten voorstellen....

                      Ik had vorig jaar de 30.000 rol van hun, heerlijke klappen echt geweldig! Doodzonde om te bedenken dat ook dat weer verleden tijd is....

                      Maarja, daar kun je jezelf beter bij neerleggen. Je doet er niks aan!
                      Yep geen goudmatten, black ones, etc meer = geen ritjes naar België meer. Erg zonde...

                      Comment


                        Ach hoe krijg je de mensen het snelst naar de huis dealer voor iets vergelijkbaars aan ex Belgisch. En hoe makkelijk naar iets zwaarders ach zo drijf je de mensen de onwenselijke kant op als overheid?????.sorry oftopic

                        Comment


                          Het is over en uit met Belgie! Ik ga er iig niet meer heen!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door napje12 Bekijk bericht
                            Het is over en uit met Belgie! Ik ga er iig niet meer heen!
                            Als je echt eerlijk kijkt naar de freakacties van tegenwoordig in Nederland is België hoe je het ook wend of keert vanaf deze zomer in ieder geval vergane glorie. Voor de mensen die niet van matten houden eigenlijk al langer...

                            Ik wens de Belgische winkels hoe dan ook het allerbeste toe en mijn geweldige jeugdherrieneringen als jong ventje nemen ze me niet meer af!

                            Comment


                              TITANIUM SALUTE 25SH. Daarvoor zou ik nog wel een keer voor naar België willen rijden en de 75 gram pijlen natuurlijk
                              ☞M~PYRO☞

                              Comment


                                Als je er max. een kwartiertje vanaf woont wel ja....

                                Ik moet tegenwoordig ruim 1.5 uur rijsen en dat is niet genoeg om me over de streep te trekken helaas....

                                Verder had ik vorig jaar de tivoli pijlen en die vielen me voor 65 euro per 8 vies tegen.

                                Als ik de prijzen van Baarle naast de Nederlandse freakacties leg dan is Belgie voor mij helaas gewoon vergane glorie.....

                                Comment

                                Working...
                                X