Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    In Baarle of in Breda?
    Breda, die voeren ook sommige dingen van Baarle in het assortiment voor best wat minder geld!

    Comment


      Loots heeft weer voorjaarsaanbiedingen. Loopt door tot 30 juni a.s.

      Bij Loots Vuurwerk vindt je het hele jaar door de strafste promoties op sier- en knalvuurwerk! Scoor mega kortingen op het beste vuurwerk.

      Comment


        Hweft iemand ervaring met de 800sh gekleurde chainthunder die loots aanbied?!
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Hweft iemand ervaring met de 800sh gekleurde chainthunder die loots aanbied?!
          Goede mat, lekker kopen !
          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

          Comment


            Als ik het goed lees staat er iets van olen op. Is dit een omlabeling ?

            Iemand toevallig een filmpje van het product?
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Het is de P1 versie van de Colorful Kingscracker, de Colour Carpet. Het is geen omlabeling maar loots heeft gewoon de verpakking eraf gehaald.

              Comment


                Ah die loots het is me dr 1.

                Heb je deze mat gefilmd masterbsc?
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  Ik heb deze helaas niet gehad, maar van wat ik begrepen heb is het een erg goede mat. Tot nu toe zijn alle Zena matten beter dan hun voorgangers! Ook duurder helaas, maar ik ben blij dat het ieder geval mogelijk is op deze manier.

                  Hier een ( slecht ) filmpje wat ik had gezien op YouTube:

                  Comment


                    Als jullie toch al van dit merk spullen verkopen, graag dan deze knalcake in het assortiment nemen:

                    Sonora van El Gato. Categorie 2, 25 shots met 20mm en tenminste wel constante knallen. Niveautje Piromax Titanium Salute.

                    Comment


                      Zeer goede cake idd met titanium boeketten

                      Comment


                        Ik zag op de website van Loots dat de Titanium salute van Piromax weer verkrijgbaar is. Nu voor 15 euries! Ben benieuwd hoe hij dit jaar gaat presteren...

                        Comment


                          Graag deze knalcake verkopen:

                          Triplex TXP488 Thunderking.


                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Graag deze knalcake verkopen:

                            Triplex TXP488 Thunderking.
                            Dat artwork doet mij ergens aan denken.
                            Maar dat mag geen naam hebben.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              Heeft iemand filmpjes van de Ecchi serie die nu in de aanbieding is bij Harry Loots of is het een omlabbeling van de old newskool collectie?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
                                Heeft iemand filmpjes van de Ecchi serie die nu in de aanbieding is bij Harry Loots of is het een omlabbeling van de old newskool collectie?
                                De ervaring bij Loots Vuurwerk bij mij leert dat ze elk jaar bepaalde producten omlabelen haha! Dit zijn voor 99% zeker de old-newskool potten denk ik!

                                Comment

                                Working...
                                X