Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Delight

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ik had deze cake toevallig 5 X doorgelont .
    maar ook singel presteerd hij zeer goed .
    wat mij betreft is dit echt een aanrader en heeft bonn weer mijn hart gestolen
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #47
      Straatfilm 2010-2011

      Midnight Delight gefilmd door: spankJohnDoe

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Straatfilm 2010-2011

        Midnight Delight gefilmd door: spankJohnDoe
        Zeg maar gewoon JohnDoe hoor
        https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

        Comment


          #49
          nee dit kan toch gewoon niet
          zo goedkoop voor zo veel
          toch maar eens in de gaten gaan houwden!
          DarkSoul is soms een inspiratierover!

          Comment


            #50
            Zo, heel niet verkeerd.
            En meerdere tegelijk ziet er mooi uit.
            Ik zou ze dan op een stevige constructie plaatsen: 1 recht omhoog en links en rechts 1 onder een hoek laten schieten
            Zo ga ik dat dit jaar met een aantal potten doen... en misschien neem ik deze er ook wel bij.
            Ik zei nog zo, geen bommetje!

            Comment


              #51
              Ik was nog niet zover om te kijken hoe ik deze dan kan krijgen, maar hij staat wel op de lijst, als ik eraan kan komen natuurlijk...
              Ik zei nog zo, geen bommetje!

              Comment


                #52
                Deze had ik 2 keer besteld, boeketten die hier uit komen zijn echt groot.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #53
                  Deze cake is me nu pas opgevallen, Vuurwerkland Steenbergen verkoopt hem ook.

                  De boeketten zijn wat naar wat ik op de beelden zie idd erg groot en de burstknal is ook erg hard.

                  De prijs is wel hoger in vergelijking met andere blokjes maargoed, dan heb je ook wel wat !

                  Comment


                    #54
                    Acyrus goed je weer terug op de fora te zien,schitterende bak de midnight delight ik had hem zelf ook.Met wat voor camera film je is goede kwaliteit zeg.
                    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                    Comment


                      #55
                      Inderdaad zeg!
                      Wat een prachtige kleuren!
                      Met die camera kun jij volgens mij van GBV zelfs nog mooie opnames maken.

                      Comment


                        #56
                        Vind dit ook een topper erg mooie grote boeketten met een flinke burst
                        hier nog een filmpje van de midnight delight:
                        (HD)
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #57
                          Dankje.

                          Is geflimt met een Canon 550D met daarop een Tamron 17-50 F2.8

                          Comment


                            #58
                            Ik heb deze prachtige cake dit jaar 1x besteld, ben benieuwd na al jullie (zeer) positieve reacties!

                            Comment


                              #59
                              Bij de intratuin is er een cake die excact de zelfde efecten heeft als deze maar dan heet hij colour explosion ,is dat de zelfde als deze.

                              Comment


                                #60
                                Ja je kunt ervan uitgaan dat dit precies dezelfde is alleen met een ander label en naam. dit komt doordat intratuin samenwerkt met bonfireworks alleen dan de cakes onder een andere naam. ik zag ook dat de colour explosion dat oude label heeft met dat oranje achtige papier

                                Comment

                                Working...
                                X