Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorgeous

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op de hierboven geplaatste film is het verschil goed te zien! Erg jammer, want van de 2010 versie zijn de effecten duidelijker en blijven iets langer hangen.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      Tja, in het rijtje 'eeuwig zonde dat ze die hebben aangepast' staat de Gorgeous toch wel vlak bij de 1e plek. Ik hoop voor iedereen die ze bestelt dit jaar dat ze weer schieten zoals in 2010, want dat ligt toch wel dicht tegen de perfecte cake aan.

      Comment


        Weet niet welke versie ik had, maar ik was zeer tevreden over deze cake! Had een show met behoorlijk wat geweld, maar de Gorgeous weet net even dat beetje afwisseling te geven.

        Comment


          En ook deze ooit zo geweldige bak is weer terug op zijn oude niveau!!! Was zeer blijverrast met deze cake. De 2012 versie heeft iets andere afmetingen gekregen hij is hoger geworden eerst was hij net zo hoog als de wodka blue e.d. nu is hij iets van 3 cm hoger als de wodka blue, treasure island enzovoort. Dus ik was hierdoor al verrast omdat ik hoopte dat deze dus grondig aangepakt was. Hij had geen salvo's meer en schoot lekker vlot een voor een door met een kleine finale middenin het blok en toen ging hij weer verder met snel een voor een schieten en dan natuurlijk de finale van 4 of 5 schoten. Ook de boeketten waren weer vol en helder van kleur en bleven weer heerlijk hangen ondanks de toch erg harde wind hier.

          Dus ik denk dat we best mogen stellen dat Bon er alles aan doet om weer op hun oude top niveau te komen en ik heb er alle vertrouwen in dat hun dat gaat lukken! Al helemaal als je ziet hoe deze Gorgeous weer fantastisch presteerde.

          Comment


            Dit is goed om te horen! de oud en nieuw voor deze had ik de cake ook 2x, ik vond hem toen goed maar niet overweldigend.
            het zijn heerlijke cake's om in showtjes of projecten te verwerken.
            trouwens die hele lijn van bonfire oriental.
            compakte maar vaak goede cakes.
            075 zaantjee

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
              Dit is goed om te horen! de oud en nieuw voor deze had ik de cake ook 2x, ik vond hem toen goed maar niet overweldigend.
              het zijn heerlijke cake's om in showtjes of projecten te verwerken.
              trouwens die hele lijn van bonfire oriental.
              compakte maar vaak goede cakes.
              Inderdaad helemaal mee eens! Heb tot nu toe altijd wel een paar cakes uit de Oriental lijn in mijn projecten verwerkt. Gewoon makkelijk doordat ze weinig ruimte innemen en bovenal redelijk goedkoop voor wat je krijgt.

              Comment


                oud maar toch, hier de straat film

                365 days a year pyromaniac

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                  oud maar toch, hier de straat film


                  hij blijft zeker mooi ook een van mijn favoriet maar hij word wel moeilijk te krijgen

                  Comment


                    ja het is heel mooi en ik vind erg jammer dat het zo afloopt met bonfireworks. Voor mij geen bon meer ook al kon ik het nog krijgen laatste keer dat ik iets had was niet de kwaliteit die ik gewent was.
                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      weet iemand de afmetingen van deze cake?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                        ja het is heel mooi en ik vind erg jammer dat het zo afloopt met bonfireworks. Voor mij geen bon meer ook al kon ik het nog krijgen laatste keer dat ik iets had was niet de kwaliteit die ik gewent was.
                        ik wil hierbij nog even op mijn woorden terug komen :P kon het niet laten toen ik de wodka blue zag staan en nog andere cake om ze toch nog is aan te schaffen. Als het toch weer een te leur stelling wordt is het mijn eigen schuld had mezelf al gewaarschuwd haha
                        365 days a year pyromaniac

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                          ik wil hierbij nog even op mijn woorden terug komen :P kon het niet laten toen ik de wodka blue zag staan en nog andere cake om ze toch nog is aan te schaffen. Als het toch weer een te leur stelling wordt is het mijn eigen schuld had mezelf al gewaarschuwd haha
                          Een kleine tip: Laat de cakes goed drogen dat scheelt vaak enorm qua uitwerking doe ik bij alle merken.
                          De cakes van Bonfire zijn vaak vochtig vanuit de fabriek, zelf gezien dat de B.P granulaat aan elkaar gekleefd zat.

                          Comment


                            staat bij de verwarming ;) anders krijgen ze het zo koud haha maar ik heb alleen treasure Island er was wat fout gegaan met inpakken en mijn vodka blue was al verkocht. heel jammer maar geen ramp heb een hele mooie vervanger maar had graag nog 1 keer de vodka blue gehad kijken of de kwaliteit nog 1 keer gehaald kon worden bij deze topper van toen!
                            365 days a year pyromaniac

                            Comment


                              Schitterend ding, filmpje van afgelopen o&n:

                              Comment


                                En zoals voorgaande jaren, weer een topper. Dit keer de Bonfireworks Treasure Island + Gorgeous samen:

                                Comment

                                Working...
                                X