Zodiac [Compound] *Nieuw 2024*

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06452
Artikelnaam: Zodiac
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 998 gram
Aantal Schoten: 48 schoten
Effectomschrijving: De fabriekseigenaar zei: ieder zijn vak, waarop de pyrotechnicus zei: dan maak ik de Zodiac. Zo werd dit apparaat de ultieme Riakeo Compound met het maximale van alles:

- Hij is maximaal gevuld met kruit.
- Hij heeft het maximaal toegestane kaliber tubes.
- Hij heeft maximaal grote Gouden Crown tails die lekker smooth verlopen naar een willow effect.
- Hij heeft maximaal felle Riakeo Neon-Ejects die giftig gekleurde vuurballen uit het effect naar buiten jaagt.
- Hij geeft jou echt de maximaal mogelijke vuurwerkervaring

En dat alles doet hij voor je in V-shape waardoor je maximaal gebruik maakt van het beschikbare luchtruim.

Door de Riakeo Zodiac te schieten, kun jij maximaal van vuurwerk genieten!

Tube diameter: 30mm

Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 20 sec
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,50
Voorverkoopprijs: €109,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Zodiac.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Zodiac.png Vertoningen:0 Grootte:375,4 KB ID:	1795475

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige bak zeg, maar helaas veel te duur. Wellicht als er een hele goede actie komt het overwegen waard, voor nu laat ik hem helaas staan.

Hij is mooi maar ga geen 100 euro betalen voor 48 schoten. Zijn niet goed bij der hoofd bij lesli.

Ik denk dat wij als liefhebbers dat ook bijna nooit doen. In de meeste gevallen scoren wij de producten wel goedkoper in een of andere actie of bij een winkel die hier een actie heeft lopen:cool:

Effecten zijn echt wel groot wel heel gevoelig voor wind gaat die 99 euro wel duur zijn zo weg gerommelt wordt 75 al beter is

Deze stond onder mijn aandacht maar ik laat hem nu voorlopig zeker staan. Hij schiet veel te snel en de hangtime van het goud lijkt ook tegen te vallen. Vorig jaar heb ik de Vortex 2 geschoten met hetzelfde effect en kaliber daar bleef het goud duidelijk een stuk langer hangen en uitspreiden. Misschien ligt het aan de weersomstandigheden misschien ligt het aan de kooi, wie weet...

Vanavond is deze box twee keer geschoten in een showtje in Zoetermeer.

4:20 begint Riakeo Zodiac (twee stuks achter elkaar). Allememaggies! Dat ding is GOED zeg! Goud blijft super lang hangen, en die ene gekleurde ster erin is heel fel. Maar het tempo ligt moordend hoog. Voor de normale consument is dit product eigenlijk niet geschikt. Tijdsduur van 20 seconden is ook iets overdreven; duurt in praktijk misschien maar 16 seconden. Lijkt erop dat er hier twee stuks tegelijk de lucht in gingen.

Laatst bewerkt:
Oeeeffff 8 sec is wel heel snel ja....ziet er wel erg goed uit!!
Belooft veel goeds dat Riakeo...

4:20 begint Riakeo Zodiac (twee stuks achter elkaar). Allememaggies! Dat ding is GOED zeg! Goud blijft super lang hangen, en die ene gekleurde ster erin is heel fel. Maar het tempo ligt moordend hoog. Voor de normale consument is dit product eigenlijk niet geschikt. Tijdsduur van 20 seconden is schromelijk overdreven; duurt in praktijk misschien maar acht seconden!!!
Kleine Correctie. Het waren er twee tegelijk. De pauze is van de compound zelf

Dat ziet er echt geweldig uit, maar die 2 salvo's kosten je dan wel ''ff'' €220,00. Dat is wel heel fanatiek. Deze kan alleen in een actie worden aangeschaft wat mij betreft. Benieuwd wat de gemiddelde consument hiervan vind als hij even de adviesprijs op de toonbank legt tijdens de verkoopdagen...

4:20 begint Riakeo Zodiac (twee stuks achter elkaar). Allememaggies! Dat ding is GOED zeg! Goud blijft super lang hangen, en die ene gekleurde ster erin is heel fel. Maar het tempo ligt moordend hoog. Voor de normale consument is dit product eigenlijk niet geschikt. Tijdsduur van 20 seconden is ook iets overdreven; duurt in praktijk misschien maar 16 seconden. Lijkt erop dat er hier twee stuks tegelijk de lucht in gingen.

Echt prachtig dit! Kleuren superfel en dat dwarrel goud .... bizar. Nooit echt naar Riakeo omgekeken, maar dit is wel overtuigend. Hopelijk zijn dit soort bakken beetje scherp in de freakacties te vinden.

Ik moet ook zeggen dat de timing van beide cakes dan ook perfect ligt! Dat valt mij trouwens op bij al de lesli cakes op deze video!

Back
Bovenaan