Zena Vuurwerk Merchandise

Joyce

VWC lid
Zena Vuurwerk heeft al enkele merchandise items in hun gamma.
Maar wat zouden jullie nog graag zien verschijnen?

Alle ideeën en ontwerpen zijn welkom! En wie weet word jij wel één van de uitvinders van onze toekomstige merchandise bestseller!

Compilation.jpg

Laatst bewerkt:
Hee Joyce, ben je weer terug? De bijlage is helaas niet te openen.

Maar als antwoord op jouw vraag: denk ook eens aan een Sjaal, Paraplu, Zonnebril, Handschoenen, enz.

- Handschoenen met halve vingers.
- Aanstekers met opdruk, altijd leuk voor de verzameling.

Een zwarte Zena sweater met of zonder capuchon, maar dit maal zonder opdruk aan de voorkant ( vuurwerkbelgie ) maar juist alleen met de originele mooie opdruk aan de achterkant !

Een zwarte Zena sweater met of zonder capuchon, maar dit maal zonder opdruk aan de voorkant ( vuurwerkbelgie ) maar juist alleen met de originele mooie opdruk aan de achterkant !

Als je hiermee de goeie ouwe sweater bedoelt, met het original logo achterop en voorop links op de borst "vuurwerkbelgie.com" dan: JA, DIT!

(liefst met capuchon n.m.m.)

Jwtjuh :D

Zena aansteeklont? Zwarte lont met in t geel het logootje erop.
Is toch iets wat bijna iedereen die vuurwerk afsteekt gebruikt.
Leuke en veilige reclame:).

Ik krijg de bijlage wel open..? Zijn er nog meerdere die hem niet open krijgen? Op facebook kan je hem ook zien.

Alvast bedankt voor de leuke ideeën!

Ik krijg de bijlage wel open..? Zijn er nog meerdere die hem niet open krijgen? Op facebook kan je hem ook zien.

Alvast bedankt voor de leuke ideeën!

Systeembericht
Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

Als er een nieuwe sweater komt of wat dan ook, zorg dan wel dat de kwaliteit wat beter is, die van zena vuurwerk komen al vrij snel gaten in van slijtage. De prijs moet niet ten koste van de kwaliteit gaan vind ik, 25 euro is leuk, maar dat original vest van jaren terug heb ik nog en mankeert nog niks aan, en dat vest van zenavuurwerk zitten al sinds januari gaten in door slijtage, en ik heb hem tijdens de trophy gekocht. Liever wat duurder met goeie kwaliteit dan goedkoop en dat het snel slijt.

Back
Bovenaan