Zandhoven, Kerstboom verbranding, 11-1-2009

RedBaron

Pyroworld
Waar: Zandhoven, Belgie
locatie: Schriekweg, Tegen over Harmonielokaal Harmonie St. Amelberga
tijdstip: 19:00
firma: CBF Pyrotechnics
kaliber: 6inch

In het dorpje Zandhoven is ieder jaar een tradionele kerstboomverbranding. Na de verbranding een spectaculair vuurwerk. Wat niet bepaald een dorpsvuurwerkje is. Ik ben al in 2006,2007 en 2008 er al bij geweest. Toen werden deze vuurwerken geschoten door Hendrickx fireworks.

Dit maal is het de beurt aan CBF Pyrotechnics. Deze firma verzorgde eerder al de spectaculaire vuurwerken op de Sterfeesten, is winnaar van vurige maandagen 2008, 2006, schiet ieder jaar het grote kermis vuurwerk op muziek in Geraardsbergen. Kortom, ik denk wel een leuk vuurwerkje als binnenkomer voor 2009 :)

Ik ga kijken of ik hierheen kan komen Jack, zover rijden is het nou ook weer niet.
Heb jij enig idee of het de moeite waard is, een beetje te vergelijken met de show in Bevel afgelopen keer? Of juist veel groter?

Bedankt voor het posten en misschien zie ik jou wel daar:wink:.

Hi all,

I think i will com to Zandhoven on Sunday. The Video from last year looks realy nice.

Hope to meet some of you :)

Zo dan hier de fotos en video van Zandhoven, geschoten door CBF:

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_000.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_013.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_016.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_019.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_021.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_023.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_025.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_028.jpg

CBF_KERSTBOOMVERBRANDING_10-01-2009_029.jpg

Meer fotos kun je vinden in ons fotoalbum. de show is natuurlijk ook op video vastgelegd. En die kun je *HIER* downloaden. veel kijk plezier. :)

het valt soms niet mee om de juist positie te vinden om te filmen
maar naar een posje worstelen is het je toch nog gelukt om netjes vast te legen .
bedankt voor de moeite :bye:

het valt soms niet mee om de juist positie te vinden om te filmen
maar naar een posje worstelen is het je toch nog gelukt om netjes vast te legen .
bedankt voor de moeite :bye:

Ja het is daar echt een beroerde locatie om te filmen hahaha. Zeker als de wind verkeerd staat. Wat dus dit keer het geval was. Normaal sta ik op een ander plekkie. Maar daar stond de wind dus pal naar toe. Je hoort het mij ook zeggen he: Daar was ik al bang voor :p

Back
Bovenaan