Wtf [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 158
Artikelnaam: WTF
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: 16 schoten in een mix van rode, groene en gele kometen. Exploderend in blauw en paarse salutes met crackling laten je in verbazing achter zodat zelfs je oude opa uit zal roepen: What the F...?
Tijdsduur: 19 sec
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: 14,95
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

158_wtf_2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet nog niets over dit product, maar ik vindt de naam van deze cake leuk gevonden. Lesli heeft voorzichtigheidshalve gekozen voor een afkorting in plaats van de naam voluit, weet natuurlijk niet hoe het grote publiek anders gerageerd zou hebben

Geweldige naam, lekker schelden:) Althans in Amerika zou deze pot gezien worden als een scheldwoord xD of vloekwoord...Weet ik veel, ik vind t een leuke naam xD

Ontzettend hippe leuke naam. Opvallend om dat op een cake te zetten, helemaal top. Omschrijving klinkt ook interessant: blauw en paarse salutes met crackling?

Weet iemand of deze cake bij de winkels van de boerenbond worden verkocht, of de andere dealers van Lesli met royal class en new spirit?
En dus ook de knock out xxl en xl, en de omg?

De blauwe en paarse salutes met crackling maken mij ook erg nieuwsgierig!:D
Het Label vind ik niet zo heel erg mooi, de naam vind ik daarentegen gedurfd en spreekt de doelgroep denk ik ook wel aangezien. Deze zou ik wel eens in real life willen zien, eens kijken wat lesli kan voor 14,95:p

Weet iemand of deze cake bij de winkels van de boerenbond worden verkocht, of de andere dealers van Lesli met royal class en new spirit?
En dus ook de knock out xxl en xl, en de omg?

Dit zijn allen cakes die verkocht zullen gaan worden bij boerenbond en welkoop..
knock out xxl en xl zouden ook nog verkocht kunnen worden bij die andere dealers.

Potje moet heel wat in huis hebben,wil ik wtf gaan roepen. Maar de effecten klinken opzich wel leuk,en 15 euro kleine prijs.

het effect klingt mij niet echt geweldig, doe mij maar mines met waterval en palmboom, waar WTF wit ik te zijken 15 euro voor een pot die er niet slecht uitziet, leuke naam heeft en mischien toch een goed effect heeft

Hmm, ik moet zeggen dat ik niet echt het WTF!! effect heb ervaren.
Helaas, er had misschien meer in gezeten.

Ik ben niet snel teleurgesteld, maar ik vind deze cake nou niet echt zn geld waard.
Simpele effecten en weinig geweld :-(

Dus helaas geen WTF voor mij.

Wel bedankt natuurlijk voor het posten van het filmpje :-) !

Vond deze cake leuke crossette-effecten hebben en de kleuren waren mooi helder.
Voor de prijs vind ik het zeker geen slechte cake!

Helemaal mee eens. Mooie crossettes en veel verschil in kleur. En dan die salutes er tussen vind ik het toch wel 'WTF'.

Mooie Crossette's?...ik weet niet welk filmpje jij hebt gezien, maar deze Crossette's zijn echt slecht!

De kleuren van de crossettes waren goed helder, maar de uitwerking was absoluut matig tot zelfs slecht ja. De knallen tussendoor waren wél weer leuk.

Vond het een leuk product, maar de uitwerking van de crossettes is te slecht om daar mijn geld aan te besteden, komen immers meerdere cakes met goede crossettes op de markt. :)

Back
Bovenaan