Wittetenten / Marijn spreekt jullie toe

Gerwin

VWC lid
Hallo freaks van Nederland

Zoals jullie weten lees ik graag mee op jullie forums, maar probeer ik eigenlijk nooit te reageren. Maar nu vond ik toch dat ik even wat van me moest laten horen.

Laat ik beginnen met te zeggen dat de Ferrari even niet doorgaat, want ik denk dat het zoeken van een locatie om ons vuurwerkverhaal in uitbereiden van groter belang is. De reacties op ons vuurwerk zijn namelijk overweldigend. Het hele jaar al wordt er meestal vol lof over Marijn vuurwerk gesproken, maar na afgelopen
vrijdag kan het allemaal niet meer stuk.

Het is een luxe probleem ik weet het, maar we maken ons toch ook wel zorgen, waar gaat dit naar toe, laat ik het zo zeggen we waren hier niet echt op voorbereid. Maar we gaan roeien met de riemen die we hebben, en heel erg ons best doen om iedereen zoveel mogelijk te voorzien van ons vuurwerk,
Wat de show betreft, perfect bestaat niet, er naar streven is van belang.
Ik vond het redelijk geslaagd, en wist ook uiteraard niet hoe er op gereageerd zou worden, maar ik wilde het in ieder geval anders doen, ( zoals gewoonlijk) en dat is geslaagd.

Inderdaad niet alle (nieuwe )producten zijn geschoten, maar dat hebben we eerlijk gezegd gedaan omdat er nog meer shows gaan volgen van winkeliers, en het is leuk als die ook wat nieuws te brengen hebben.
Wat de afstand betreft, daar hebben we weer van geleerd, volgende keer echt op 50 meter gaan staan, als je veel schiet is de maatgeving van 30 meter niet meer rieel.

Er was een dame en die had een stukje klei op mond gekregen en had inderdaad 4 hechtingen, maar zoals het eruit ziet gaan we er van uit dat het goed komt,
Deze klei is nodig om een bepaalde hoogte te krijgen, en zit niet in alle cakes, maar voor ons nog wel even een rede om aan te geven dat afstand heel belangrijk is ook als je maar een cake schiet.

Overigens zijn er collega’s die hier ook last van hebben, maar dat neemt niet weg dat ik het een discussie punt waard vind met onze fabriek. Al met al waren wij bij Witte tentenverhuur erg tevreden, en vooral jullie reacties doen ons erg goed, en geeft ons het gevoel dat we door moeten gaan op de weg die we zijn ingeslagen.
Ik probeer altijd eerlijk te zijn als het om vuurwerk gaat, en een van de dingen die ik veel lees is dat jullie sommige producten te duur vinden, ik zelf ben het daar 100 % mee eens. Maar door dat we een klein bedrijf zijn, ons vuurwerk van een dure kwaliteit is, de zware keuringen zoals CE, waar we al volop mee bezig zijn, en alle kosten die gemaakt moeten worden voor de opslag van vuurwerk, komen ook wij niet weg met prijzen van importeurs die alleen maar voor hun eigen winkel importeren. Er moet ook nog opbrengst voor de dealer zijn.

Dat neemt niet weg, dat we er dus wel degelijk mee bezig zijn, en willen dat vuurwerk voor iedereen betaalbaar moet blijven, onze overheid denkt daar anders over die wil er volgend jaar geloof ik zelfs nog een schepje boven op gaan gooien, en China werkt ook al niet erg mee,

Maar zoals jullie zien ben ik me al weer druk over volgend jaar aan het heen buigen, en is dit voor ons een van de belangrijkste punten voor 2009, en zal ik mij zeer hard maken, met het vechten tegen overheid en antivuurwerk lui die vuurwerk niet waarderen en respecteren.

De show voor 2009 ook daar wordt al weer over na gedacht, hoe gaan we jullie weer met de monden open laten staan ………

Namens alle mensen van de witte tentenverhuur, bedankt voor de geweldige films en jullie enthousiasme

Groeten Evelien

Evelien bedankt! We houden van je! :D
Geweldig dat je je even laat horen via deze weg, grote klasse!

Succes met de voorbereidingen van de verkoop en we zien elkaar zeker tijdens de verkoopdagen, ik moet zeker het nodige hebben! :D

:bye:

[
Er was een dame en die had een stukje klei op mond gekregen en had inderdaad 4 hechtingen, maar zoals het eruit ziet gaan we er van uit dat het goed komt,
Deze klei is nodig om een bepaalde hoogte te krijgen, en zit niet in alle cakes, maar voor ons nog wel even een rede om aan te geven dat afstand heel belangrijk is ook als je maar een cake schiet.

Jup dat heb ik vorige week zaterdag ervaren.
Bij deze show: http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=5633

Toen ik maandagmiddag in me auto stapte, zag ik allemaal klei op me auto liggen.
De hele week afgevraagd hoe die klei op me wagen terecht is gekomen.

Totdat een vriend gisteren het antwoord gaf.
Sigaar heb je weer zitten stoken?
En toen dacht ik, he:bye:

Ik moet Marijn vooral prijzen om de zeer speciale effecten.
Wanneer krijgen jullie een paraschutecake in jullie arsortiment?:D

Trouwens ik vond de presentatie zeer goed gedaan.
Hulde daarvoor!

Evelien (en de rest natuurlijk ook) bedankt !!!

Zo zie je maar waar een bedrijf snel groot in kan worden.
Ik heb een perfecte drie dagen gehad.
Ook de zorg naar ons toe zoals eten en drinken was top geregeld.
En dan maar niet te spreken over alle natjes en droogjes na afloop van de demo.
Wat was dat lekker allemaal.

Op naar volgend jaar, maar eerst de verkoop dagen nog even door zien te komen met alle drukte.
Marijn.... Das pas fijn!

Groetjes Stef

Dank voor je verhelderende uitleg Evelien.
Ik denk dat iedereen wel heeft genoten van de demo/vuurwerkshow afgelopen vrijdag.

Wat ik vooral positief vond:
. De korte afstand tot de schietlokatie, hierdoor krijg je een veel beter beeld van de werking van de producten dan wanneer de afstand zo groot is als bijvoorbeeld vorig jaar

. Het schieten van de producten met 1 tegelijk. Hierdoor geef je de mensen een 100% beeld van hetgeen de consument in zijn straat kan verwachten.

. De ontvangst voor de demo en na de demo. Fantastisch dat jullie de freaks de gelegenheid hebben geboden om gebruik te mogen van jullie faciliteiten. De catering was overweldigend.

.De show zelf vond ik geweldig, de finale fenomenaal. En ik denk met mij iedereen want dat was wel goed aan het applaus te merken.

. Het spreken van jou gedurende de gehele show vond ik verfrissend en gaf zeker een toegevoegde waarde aan het geheel.

Slechts 1 kanttekening: ik ben het met veel anderen eens dat de prijzen van de nieuwe producten hoger liggen dan de Marijn collectie
Toegegeven de producten zijn stuk voor stuk allemaal erg mooi, maar sommige zijn in verhouding duur voor het gebodene.
Ik kan uiteraard volledig leven met jouw uitleg hierover want ik snap ondertussen wel hoe de prijs van een product tot stand komt.

Ik wil jullie bedanken voor de geweldige demo show en de gastvrijheid.
Het zit wel goed met Marijn.

Hoi Evelien,

het was inderdaad een toppertje van een avond.
Leuk gedaan en goed verzorgd. De manier van schieten staat mij wel aan. Eerst 1 product en daarna een groter aantal. Voor elk wat wils.

Er is al gesproken over de nieuwe producten en vooral in de Kranzinnige lijn die veels te duur zijn. Ik ben en blijf van mening dat geen enkele 500grams cake in Nederland meer dan €60,- zou mogen kosten. Het is en blijft 500gram.

Voor mij staat Marijn vuurwerk voor leuk en betaalbaar vuurwerk en dat gevoel ben ik een klein beetje kwijt na het zien van €70,- tot €95,- euro prijzen per cake. Ik denk ook dat er meerdere mensen met dit gevoel zullen rondlopen. Ik hoop dat deze trend niet doorzet want het dat zou erg jammer zijn.

Gelukkig zijn er ook veel producten bij jullie te koop voor een hele leuke prijs. En dat zijn de producten die ook bij mij in de top 10 staan en zeker in me collectie zullen komen dit jaar.

1-puntje van kritiek op de effecten.
Er zijn nu teveel dezelfde effecten in diverse cakes. Heel erg veel fluit bijvoorbeeld. En mooie effecten die in een cake gemixed zijn en die je ook weer in een andere cake tegen komt.

Een hoop effecten zouden jullie per effect in 1 cake kunnen stoppen want die zijn gewoon goed. Het mooiste zou zijn als er een aantal van deze effecten die al per cake te koop zijn ook los verkocht worden IPV in een pakket.

Ga AUB vooral door met vernieuwen. Ik heb in het vuurwerk bepaalde effecten gezien die andere importeurs niet hebben en dat zien we natuurlijk graag want daarmee kunnen jullie jezelf onderscheiden.

Een zeer leuke avond met een hele dikke finale die ik nog nooit heb gezien bij een consumenten demo in Nederland, genoeg te eten naderhand en iedereen is gastvrij ontvangen! Top gedaan :bye:

Leuk dat Evelien op deze manier even met ons freaks communiceert. dat zou meer mensen moeten doen ;)

ik wilde de show live kijken via het internet, maar dat liep niet helemaal lekker. daarna heb ik gelukkig via vuurwerkcrew en freakpyromaniacs alle beelden alsnog kunnen bekijken.

De dingen die mij opvielen waren:

1. de finale: uitzinnig, kippevel, grote klasse (en duur hahahaha)
2. er zijn niet veel verschillende producten geschoten (maar de uitleg heeft dit goedgemaakt)
3. de manier van presenteren: is dit je normale stem of deed je alleen maar alsof je mien dobbelsteen was....ik vond het wel passen bij jullie vuurwerk in ieder geval. echt leuk!
4. erg slim en goed overnagedacht dat jullie eerst per 1 het "echte" effect hebben laten zien en daarna steeds een stuk spektakel met dezelfde cake.

Al met al een goede show, meer dan dat zelfs.

en met tony ben ik het trouwens helemaal eens. 60 euro voor een 500-grammer mag voor mij ook het maximale zijn. ik begrijp best hoeveel kosten er gemaakt moeten worden, alleen al voor die verrekte kooien pfff. maar het moet wel mogelijk zijn voor jan modaal om meer dan 1 500-grammer te kunnen kopen toch?

Ik hoop alleen dat er over 2 jaar niks gaat veranderen aan jullie vuurwerk, want ik heb dingen vernomen...... laat de kwaliteit alsjeblieft MINIMAAL hetzelfde blijven!!!!

Succes verder Evelien!

veel hoef ik niet toe te voegen aan wat er wordt vertelt
ik sta nog steets verstelt door wat voor spectakel je kunt bereiken met consumenten vuurwerk . Jullie hebben echt je best gedaan om in ons te verplaatsen .
dat is naar mijn idee goed gelukt .
Wat ik wel een beetje naar vond achter af was die moeder met 4 hechtingen door de lip
Zou het nou geen goed idee zijn om haar namens ons allen een kaartje te sturen ? :)

@Magnolia: goed dat jij aan de moeder denkt, klasse.

maar ik neem aan dat dit wel goed is / wordt gemaakt. toch????

@Magnolia: goed dat jij aan de moeder denkt, klasse.

maar ik neem aan dat dit wel goed is / wordt gemaakt. toch????

natuurlijk zal het goed gemaakt zijn daar wordt echt niet aan getwijfelt
het was gewoon bedoelt als een simpatiek gebaar namens ons allen van
he bah u zult wel aardig geschrokken zijn . :)

Geweldig om weer wat van jullie te horen!

Ik vond de demo inderdaad zéér geslaagd, al had ik inderdaad een knagend gevoel over het zien van veel-van-een-product-maar-niet-alle-producten. Na de uitleg van je kan ik mij goed in jullie besluit vinden, anders neem je ook maar de wind uit de zeilen van je dealers. Ik was daar eerlijk gezegd nog niet op gekomen :wink:.

Zoals boven mij al is aangegeven zou ik een aantal producten uit verschillende paketten willen kopen, maar ik heb geen zin om veel meer geld uit te geven terwijl ik maar een product wil, ik denk dat dit een zeer welkome toevoeging zal zijn!

Verder ben ik eigenlijk alleen vol lof over jullie lijn, over de prijs valt te twisten, maar de uitleg maakt het enigzins mee te leven. Probeer zo veel mogelijk professionele/vernieuwende effecten in jullie vuurwerk te verwerken, zodat jullie aantrekkelijk blijven en jezelf kunnen onderscheiden van de rest! :thumbup:

Ik kijk er naar uit om mijn (te plaatsen) bestelling af te komen halen!

Vincent.

P.S. pagina 2 midden/onderaan is vrij/zeer lastig leesbaar, oranje achtergrond + rode letters= slechte combinatie.
P.P.S Ik zou in de folder graag wat duidelijkere beschrijvingen zien, bijvoorbeeld Wil Wil Wel, 'met deze pot haal je windkracht 10 in huis', een hoop geweld, dat is zeker, maar wát voor geweld, veel knetter, harde knallen? dit word voor mij niet duidelijk uit de omschrijving, en ik denk voor de meeste andere mensen ook niet. Ik weet wel dat de filmpjes duidelijkheid verschaffen, maar toch zou ik in de folder duidelijkere beschrijvingen zien.

Nog even een late reactie uit "De Hoek"
Ik heb waanzinnig genoten van de demo. De onderhand veel geroemde opzet heb ik ook als zeer verfrissend ervaren. Ook de "afterparty" was erg gezellig en lekker hoor.
Even over het vuurwerk zelf. Zeer origineel, zelfs de kleinste potjes hebben geen standaard effect. Mijn toppers; Wakkere Dodo, De kleine hummerpot, levensgenieters en natuurlijk de zware jongens.
En die bult op m'n kop heb ik er graag voor over, als ik kan genieten van goed vuurwerk.

Back
Bovenaan