WINNAARS [Prijsvraag 2013] Ano Vuurwerk, Milheeze

pyroboy

VWC lid
In samenwerking met Ano Vuurwerk uit Milheeze hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op hele mooie vuurwerkprijzen!

Wij mogen wij onder de leden van Vuurwerkcrew.nl namelijk 5 mooie prijzen weggeven!
1e prijs: Ano's Heaven Four t.w.v. 129,95
2e prijs: Ano's Heaven Four t.w.v. 129,95
3e prijs: Ano's Heaven Four t.w.v. 129,95
4e prijs: Ano's Heaven Four t.w.v. 129,95
5e prijs: Ano's Heaven Four t.w.v. 129,95

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn allemaal (makkelijk) te vinden op de website van Ano Vuurwerk. Mogelijk beantwoorden velen alle vragen goed, om toch tot de 5 winnaars te komen, zullen wij onder alle goede inzendingen 5 winnaars trekken via een online namen-rotator die random 5 namen eruit pikt.

Regels:

Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • [winkelnaam] beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • prijzen dienen te worden opgehaald bij Ano Vuurwerk in Milheeze tijdens de
    verkoopdagen van 2013
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
De prijsvraag:

1. Wat staat er bij Ano Vuurwerk altijd op de 1e plaats? (noem 3 antwoorden)
2. Wanneer is de demo van Ano Vuurwerk? (noem datum en tijd)
3. Hoelang is de balie in deze winkel?
4. Van welke importeurs verkoopt Ano Vuurwerk de producten? (noem er 5)
5. Hoeveel kost de Swinging Waves?
6. Wat zijn de adresgegevens van Ano Vuurwerk? (adres, postcode, woonplaats)
7. Hoeveel Zinkpijlen krijg je voor 25 euro?
8. Welke aanbieding geldt er op de Mega Mini?
9. [Cryptisch] Welke cake van Rubro Vuurwerk bevat drie schatten?

Alle antwoorden zijn te vinden op www.anovuurwerk.nl.

Hoe in te zenden:
De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegeven sturen aan [email protected] met als titel “Prijsvraag Ano Vuurwerk 2013”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 19-11-2013 t/m 21-12-2013 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 22-12-2013 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Ano Vuurwerk voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.

Laatst bewerkt:
Gave prijsvraag! Ik ga ook zeker mee doen, en ANO is een gaaf verkooppunt waar je heerlijk rond kan kijken!

Fantastische prijsvraag! Is een super mooie box! En aangezien we toch naar Ano toe moeten zeker meedoen!:bye:

Verder een vraag, er staat een 1ste tot en met een 5de prijs. Maar in het stukje eronder wordt gesproken over drie winnaars? Foutje?

Edit: Opgelost zie ik!

Edit van de edit: Mail is de deur uit en even erna bevestiging! Nu afwachten! Succes allemaal! :D

Laatst bewerkt:
Geweldige prijzen wederom, wat een top actie weer.
Ano vuurwerk, ontzettend bedankt hiervoor.

Fantastische prijsvraag! Is een super mooie box! En aangezien we toch naar Ano toe moeten zeker meedoen!:bye:

Verder een vraag, er staat een 1ste tot en met een 5de prijs. Maar in het stukje eronder wordt gesproken over drie winnaars? Foutje?

Haal je deze dan ook voor mij op ;-)

Ik kijk om het uur op de website of er al wat nieuws op komt betreft folder en schietlijst etc. Ken de site onderhand uit mijn hoofd dus ik ga de vragen proberen te beantwoorden.
Ik wil Ano alvast bedanken voor het mogelijk maken van deze prijsvraag, en als het moet kom ik hem nog op de fiets ophalen!! :p
En succes iedereen!

Mooie prijsvraag! Als vaste klant van Ano hoop ik toch een x een prijsje te winnen! Zo niet, dan zijn we er dit jaar toch weer bij!

Ik heb in ieder geval weer meegedaan!

mooie prijzen weer hoor! heel veel succes aan een ieder. Ik sla deze even over, 4 uur rijden wordt ophaaltechnisch toch wat ingewikkeld :-)

Ik ben bij met het versturen van bevestigingen. Ik kwam er laat achter dat een aantal een toevoeging hebben gehad in de tekst die niet op hen terugslaat. Is dit bij jou zo? Dan mag je dat als niet verstuurd beschouwen.

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen? Stuur me dan even een mailtje of pm!

Back
Bovenaan