Winactie Vuurwerkplanet Chinees nieuwjaar! [WINNAAR BEKEND]

Ni Hao Hangzhou

waarom..?
Ni Hao = hoi/hallo
Hangzhou - Hemel op aarde
De tempels, tuinen en pagodes van de stad smelten harmonieus samen met het serene water van het meer en de weelderige omgeving. Hangzhou wordt vaak "Hemel op aarde" genoemd en is vooral prachtig in de lente en herfst.

Aangezien ons vuurwerk triomfantelijk en harmonieus samensmelt met de hemel op die ene dag der dagen en het mooist genoemd wordt in de lente en de herfst omdat de kleuren dan zo mooi zijn, en die kleuren waar Riakeo nou juist zo bekend om staat en door ons als liefhebber juist zo gelieft is.

Op die ene dag zeggen wij hoi tegen die hemel die wij vanaf de aarde laten verlichten😎

Riakeo - Poisenous Spider Salute

100 shots 30mm, multi colorfull mines naar spinning tails en titanium salute knallen. Salvo’s van 5 en dan op het einde een all at once salvo van 25.

Qìngzhù shé nián
庆祝蛇年
蛇 Shé betekend slang zou wel leuk zijn als je soort slangen effect zou ontwikkelen
Leuke prijsvraag heb weer een poging gewaagd

Riakeo - Brilliant Bloom

Uit deze box bloeit de adembenemende schoonheid van kleuren en briljante verfijning van effecten door een fraai staaltje Riakeo pyrothechniek!

Qua effecten en vormgeving kan je hiermee haast alle mogelijke kanten uit!

De afwerking heeft natuurlijk een magische afbeelding zoals we die van Riakeo producten gewend zijn!

Een zeer leuke prijsvraag met een hele mooie compound als prijs. Deze Peking Opera staat sowieso op mijn wenslijst voor dit jaar. Enfin, na 4 dagen denken kom ik toch maar snel nog even met mijn antwoord, want dadelijk is het al de 5e. :)

True Essence

Back
Bovenaan