Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
waarom..? Ni Hao = hoi/hallo Hangzhou - Hemel op aarde
De tempels, tuinen en pagodes van de stad smelten harmonieus samen met het serene water van het meer en de weelderige omgeving. Hangzhou wordt vaak "Hemel op aarde" genoemd en is vooral prachtig in de lente en herfst.
Aangezien ons vuurwerk triomfantelijk en harmonieus samensmelt met de hemel op die ene dag der dagen en het mooist genoemd wordt in de lente en de herfst omdat de kleuren dan zo mooi zijn, en die kleuren waar Riakeo nou juist zo bekend om staat en door ons als liefhebber juist zo gelieft is.
Op die ene dag zeggen wij hoi tegen die hemel die wij vanaf de aarde laten verlichten
Een zeer leuke prijsvraag met een hele mooie compound als prijs. Deze Peking Opera staat sowieso op mijn wenslijst voor dit jaar. Enfin, na 4 dagen denken kom ik toch maar snel nog even met mijn antwoord, want dadelijk is het al de 5e.