Westlanders uit de slaap gewekt door vuurwerk

gizmo75

VWC lid
Westland 09.05.2013 - Donderdagochtend werden rond 1.15 in de regio Westland heel wat inwoners gewekt door het knallende geluid van vuurwerk wat werd afgestoken

Eén of meerdere personen hadden een stuk siervuurwerk afgestoken aan de Koningstraat tegenover de Pianobar op een veldje, wat enige tijd bleef knallen. Vanwege het rustige weer werd het geluid in Poeldijk, Honselersdijk, Monster en zelfs Wateringen waargenomen.

De redactie kreeg een aantal meldingen binnen van inwoners die gewekt waren door het geknal. De politie is ook ter plaatse geweest, zo liet een medewerker van café-restaurant Bij5 desgevraagd weten, maar die kon verder ook niets doen dan te wachten tot het ophield.

Volgens geruchten ging het om de afsluiting van een bruiloft, maar andere geluiden beweren dat het gewoon om een stel feestgangers ging die siervuurwerk afstak. Een vergunning was er dus niet voor aangevraagd. Een paar gewekte bewoners van een nabijgelegen straat vonden het wel mooi vuurwerk en hebben van de onverwachte voorstelling, die zeker 5 minuten duurde, zeker genoten.

Bron: http://www.westlanders.nu/index.php/nieuws/26-nieuws/9963-westlanders-uit-de-slaap-door-vuurwerk

Er wordt in het artikel gesuggereerd dat het om een Triplex-blok ging. Hierbij de foto's en een filmpje dat in het artikel is gepost met als ondertitel "Hier de video van het betreffende siervuurwerk":

IMG_6590_(Custom).JPG

IMG_6602_(Custom).JPG

IMG_6598_(Custom).JPG

IMG_6604_(Custom).JPG

Dat moeten zeker verdwaalde mensen uit de stad zijn, normaal vinden Westlanders het wel leuk...

Wel weer grappig dat het een beetje weg heeft van CSI, foto's op plaats delict :p Snap eigenlijk niet dat dit nieuws is, maarja :p

ik vind het wel mee vallen met het geklaag in dit artikel .
meestal lees je nooit over mensen die stiekem genoten hebben .
dat maakt dit bericht zo leuk om te lezen .

Wel een hele leuke verassing als je een liefhebber bent om dan een mega triplex blok de lucht in ziet gaan :)

Vuurwerkstand 2013
Antivuurwerklobby 1-vuurwerkliefhebbers 0
Ga zo door!

Ik vind de stand eigenlijk Antivuurwerklobby 0 - Vuurwerkliefhebbers 1 vanwege de prachtige afsluiter van het artikel: "Een paar gewekte bewoners van een nabijgelegen straat vonden het wel mooi vuurwerk en hebben van de onverwachte voorstelling, die zeker 5 minuten duurde, zeker genoten." :)

Wel weer grappig dat het een beetje weg heeft van CSI, foto's op plaats delict :p Snap eigenlijk niet dat dit nieuws is, maarja :p

Ach de media moet toch wat te zeuren hebben he. In plaats van is een positief stukje te schrijven. Moet het weer puur negatief.Gaan ze binnenkort ook melden dat een buurtbewoner in de hondenpoep heeft getrapt? Persoonlijk ben ik wel voorstander van siervuurwerk op een feestje. En vermoed dat ik niet de enige ben hier:wink:

Back
Bovenaan