Welkom bij de vernieuwde indextopics!!

bassie1978

VWC lid
Welkom in het subforum indextopics!

In elk topic is een selectie van effectsoorten van de cakes die verkrijgbaar zijn in Nederland.
Mochten wij cakes of boxen hebben gemist, plaats ze gerust in het topic en wij zullen ze aan de startpost toevoegen.

Wil je een ander soort indextopic zien?
Meld het dan aan een van de moderatoren van dit forum en wij zullen bekijken of we hiervoor een nieuw topic gaan aanmaken.

Let wel, deze topics blijven dus up to date mede met jullie hulp!

Het was flink wat werk, maar denk dat we de topics een flinke upgrade hebben gegeven! Was leuk om mee bezig te zijn, ben benieuwd welke toppers we hebben gemist in de overzichten :)
@bastiaan volgend jaar maar'n keer gaan zitten voor de nieuwe producten van 2021?

Goed idee, deze topics in één subforum! :) Voor heel wat effecten waren er altijd wel losse topics, maar die waren moeilijk te vinden, en vaak ernstig verouderd door allemaal producten die al jaren niet meer te krijgen zijn. Een nieuw overzicht is zeker welkom.

Mag ik voorstellen om alle embedded Youtube films te verwijderen in de topics? Ik vind dat het overzicht zeker niet ten goede komen. Je kunt nu de importeurs niet eens meer geordend zien staan. En met effecten die veel voorkomen, krijg je straks 40 Youtube films in één startpost. Dan laadt de pagina ontzettend traag en is het overzicht echt kwijt.
Ik zou veel liever dit idee zien: gewoon links naar topics, gerangschikt per importeur:

Goed idee, deze topics in één subforum! :) Voor heel wat effecten waren er altijd wel losse topics, maar die waren moeilijk te vinden, en vaak ernstig verouderd door allemaal producten die al jaren niet meer te krijgen zijn. Een nieuw overzicht is zeker welkom.

Mag ik voorstellen om alle embedded Youtube films te verwijderen in de topics? Ik vind dat het overzicht zeker niet ten goede komen. Je kunt nu de importeurs niet eens meer geordend zien staan. En met effecten die veel voorkomen, krijg je straks 40 Youtube films in één startpost. Dan laadt de pagina ontzettend traag en is het overzicht echt kwijt.
Ik zou veel liever dit idee zien: gewoon links naar topics, gerangschikt per importeur:

Sluit me hier volledig bij aan! :)

Gaan we even over nadenken. Je ziet dan niet direct in 1 oogopslag de cakes/boxen waar het over gaat namelijk.

Even hierop terugkomend:
Bij indextopics waarbij erg vaal cakes of boxen zijn, is dit een hele goede optie. Dat blijft dit topic mooi snel en overzichtelijk. Voor topics waarbij wat minder keuze is, lijkt me het mooi overzichtelijk om daar toch de video's te laten staan.
Eens?

Ik heb het topic goud gevonden, deze vind ik wel divers. Kan er ook een variant op komen? Eentje met alleen boxen zou ik graag zien.
Een paar voorbeelden.
Golden illusion
Immortal gold
Willow mayhem
Tsunami of gold
1.2" Titanium Brocade 2 Blue
Hoor het graag, groeten

Ik heb het topic goud gevonden, deze vind ik wel divers. Kan er ook een variant op komen? Eentje met alleen boxen zou ik graag zien.
Een paar voorbeelden.
Golden illusion
Immortal gold
Willow mayhem
Tsunami of gold
1.2" Titanium Brocade 2 Blue
Hoor het graag, groeten
Lijkt me een goeie, er is zo ongelofelijk veel goud, dat een scheiding box-cake een goed idee is

Was uit interesse aan het kijken maar stl/geluidsarm consumenten vuurwerk, maar kom weinig verder dan de wolff something different, cafferata great harts. silentium dan ook, maar das DE... wanneer er meer aanbod is in nl, wellicht interessant voor een eigen topic?

Was uit interesse aan het kijken maar stl/geluidsarm consumenten vuurwerk, maar kom weinig verder dan de wolff something different, cafferata great harts. silentium dan ook, maar das DE... wanneer er meer aanbod is in nl, wellicht interessant voor een eigen topic?

zeker wel een tof idee ja...Broekhof heeft ook wel een hele show lijn waarin ook wel een aantal tail-producten in zitten.

Opzich inderdaad een goed idee, maar zou dan in dat indextopic ook verwijzen naar de topics die Thermite noemt.

nonetheless zijn er inderdaad ook producten zoals Something Different, die een mix van stille effecten hebben. Daar kan wel een apart topicje voor komen!

Back
Bovenaan