Welke combinatie zou jij maken?

Beste Vuurwerkfreaks,

Zoals jullie weten hebben we met 16 collega's de Vip-Collection naar Nederland gehaald.
12 cakes en 2 waaiers.

Je kan bij veel aangesloten winkels de cakes los kopen, maar je kan ook je eigen Vip - Box samenstellen.

Vanaf 6 stuks gaat er dan € 4,95 van af.

Onze vraag aan jullie is : Stel je eigen Vip-Box samen.( vanaf 6 stuks, dus bijvoorbeeld A,A,B,C,D en Y.

Er zijn meer dan 3000 mogelijkheden !!!

Succes

Beste Vuurwerkfreaks,

Zoals jullie weten hebben we met 16 collega's de Vip-Collection naar Nederland gehaald.
12 cakes en 2 waaiers.

Je kan bij veel aangesloten winkels de cakes los kopen, maar je kan ook je eigen Vip - Box samenstellen.

Onze vraag aan jullie is : Stel je eigen Vip-Box samen.( vanaf 6 stuks, dus bijvoorbeeld A,A,B,C,D en Y.

Succes

De vraag is dus, welke combinatie van 6 stuks heeft jullie voorkeur?
En in welke volgorde?
Wij zijn nieuwsgierig.

zit er zelf aan te denken om ze per 4 te doen, en afsluiten een cake uit een andere lijn.
ben van plan er een stuk of 12 te bestellen, zodat ik 3 mooie combos kan maken.
bijv D-I-F-C en dan afsluitend Titanium Thunder van de evo lijn., of de King Cobra.
met dat idee speel ik. maar hoe of wat, dat is een leuke puzzel voor de komende weken.
ik vind het concept top, en hoop dat het een succes word, en nog verder word uitgebreid.

zit er zelf aan te denken om ze per 4 te doen, en afsluiten een cake uit een andere lijn.
ben van plan er een stuk of 12 te bestellen, zodat ik 3 mooie combos kan maken.
bijv D-I-F-C en dan afsluitend Titanium Thunder van de evo lijn., of de King Cobra.
met dat idee speel ik. maar hoe of wat, dat is een leuke puzzel voor de komende weken.
ik vind het concept top, en hoop dat het een succes word, en nog verder word uitgebreid.

Het is zeker de bedoeling om dit concept verder uit te breiden.

Beste Vuurwerkfreaks,

12 cakes en 2 waaiers.

Succes

Nou ik weet niet hoor.. Heb 6 stuks in een winkelwagen bij John de Knaller gelegd. Daarna 6 stuks in een winkel bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Mooi niet dat er 4,95 per cake afgetrokken wordt :rolleyes:

Misschien doe ik iets fout, maar op het moment dat je 6 cakes toevoegt aan het winkelwagentje dan wil je als klant volgens mij wel zien dat er dan ook echt 6 x 4,95 van af gehaald wordt.

Clipboard02.jpg

Clipboard01.jpg

Eigenlijk houd ik bij dit soort bakken van eenvoud. Maximaal drie effecten per combinatie.
Of alleen vol gas blauwe peony of overweldigende gouden blinkers. Combinatie van beiden zo ook prima werken. Wat ik mis, is een combinatie met salutes om hetaf te maken.

Het concept zelf vind ik goed. Geen voorgekauwde afhaalmenu's, maar zelf de mogelijkheid (keuzevrijheid!) om je combinatie te bepalen. Hulde!

Weet je, het nadeel is dat in alle webshops met VIP collection enkel letters bij de cakes staan, en vaak niet eens een effectomschrijving of embedded footage. Daardoor krijg ik weinig zin naar filmpjes te gaan zoeken.

In de Vuurwerkhal webshop kan je ze per 6 bestellen en dan de letters doorgeven bij je gegevens. Valt niet te missen. Je moet wel kijken hoeveel waaiers jij hebt en de juiste kiezen.

Vind het jammer dat er nu nog weinig verschillende effecten zijn die goed bij elkaar passen.
Daarom is de enigste optie voor mij een volledige gouden box te maken.
Dan kom ik uit op de combinatie D-D-F-F-H-H.

Kep een showtje dat ik in theorie zou gebruiken.
L -> J -> H -> C- > I -> E.

Hier zijn de video's krijg je een impressie van wat ik bedoel.

Toch nog tot een combi gekomen met 4 I-shapes en een fan shaped bak uit de VIP collectie. Ik heb gekozen voor de volgorde: A-K-D-H-Y. Morgen nog even proberen een filmpje te maken om te kijken of het er een beetje uitziet :D, zo zijn we nu al lekker bezig met het doorlonten.

Na wat knippen en plakken toch de combi nog veranderd in: A-D-H-K-Y, zo krijgen we toch de ADH (algemene dagelijkse hoeveelheid) kruit binnen :D. Filmpje geeft een redelijk beeld van hoe het eruit gaat zien. Alleen de K en Y zijn in tweevoud in het filmpje die ik maar in eenvoud zal schieten. Leuk om zo met die combi's bezig te zijn.

Fimpje van de A-D-H-K-Y achter elkaar geplakt met K en Y in tweevoud, mooist in HD:

Ik denk dat ik hierin uitkom:
A H D J Y

eerste twee blokjes rood, dat twee keer zilver en dan brocade waaier

als losse cake dan I er bij, voor de spinning tails

Back
Bovenaan