Welk product zou je willen stoken?

Heel gaaf natuurlijk dat die dat wil gaan doen maar heel eerlijk, ga jij €60+ voor zo'n blokje betalen, want daar zal het zeer waarschijnlijk wel heen gaan helaas.

Ikzelf vind het ontzettend jammer dat ik nooit de zware jongens van marijn heb 'kunnen' stoken. Wat een heerlijke chaos moet dat zijn.
Malte beseft denk ik prima waar de grens ligt qua prijs voor zo'n product en zelfs als er Funke op staat krijg je het niet voor 60 Euro verkocht. De Wicked Whistle was al niet goedkoop en een Funke variant zal ongetwijfeld duurder zijn maar hopelijk dan toch nog wel betaalbaar.

En die "Zware Jongens" had ik ook best eens willen stoken :)

Heel gaaf natuurlijk dat die dat wil gaan doen maar heel eerlijk, ga jij €60+ voor zo'n blokje betalen, want daar zal het zeer waarschijnlijk wel heen gaan helaas.

Ikzelf vind het ontzettend jammer dat ik nooit de zware jongens van marijn heb 'kunnen' stoken. Wat een heerlijke chaos moet dat zijn.
De Screaming palms van Funke komt akelig dicht in de buurt.

De mat die bij het meter pakket zat, alles lekker lospeuteren en afsteken, maar ook de sky alert pijlen mis ik wel

Laatst bewerkt:
Poeh zoveel.

Event Cake 2 en 3
Space Shooters
Temple of Stone
Barcelona
Panter
Sniper
Dragsters
Royal Bonsai
Edelweiss
Swirling Daisy
Solid Stone
Magicians
Fire Emblem
Fading Stars
Lights of Heaven
Beijing
Salsa
Tango
Sao Paulo
Colorful City
City Lights
Wodka Blue
Wonderful Heaven

Om er een aantal te noemen.

Laatst bewerkt:
Sluit me volledig aan bij Lompe, the Branco was next level voor Nederlandse begrippen. De Heisenberg van Volt, dus de ‘oude’ variant lijkt me nog eens heerlijk om te hebben!

Oude heavy 3 ook dik trouwens, die zat ook standaard in de bestelling vroeger. Man, kan nog wel ff doorgaan met namen noemen

Hahaha, ja, maar dan in enkelvoud om er nog even van te genieten. Wat een geweld man.

Ook nog wel een product wat op de lijst staat is de Phantom van Wolff. Prachtig product.

Back
Bovenaan