Wat vindt jij de beste vuurwerkwinkel ?

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum

3xh

VWC lid
U kunt niet meer stemmen.

De beste Freak/Liefhebbers winkel (verkozen door de liefhebbers zelf) van 2012/2013 is.

VUURWERK ORTHEN.

Laatst bewerkt:
Herman de Haan!!

Breed assortiment. Aantal producten waren er niet, meegelopen naar de bunker om vervangers uit te kiezen.

Koffie aanwezig en het gebruik van toilet was ook geen probleem. (Dit lees je nooit maar als je van ver komt is dit toch wel prettig. Dit willen ze ook niet overal hebben)

Helemaal met Nitraat12 eens!

Herman de Haan is beste winkel van 2012

Erg breed assortiment. Koffie was erg lekker. Koekje erbij. Even in de bunker kijken voor wat vervangers. En je bestelling stond al helemaal klaar op karretjes en kon je zo naar je auto brengen.
TOP!

Vuurwerk Orthen ,

Voordelen waren voor mij dit jaar dat ik in verschillende delen mijn betaling mocht doen. Ook heb ik een bizarre karton korting kunnen krijgen op al mijn kartonnen. Ook op de losse producten krijg je een erg goede korting.

Nadelen waren dat de wachttijd vreselijk lang was, de bestellingen waren ook niet bij elkaar gelegd. Wel werkte iedereen zich daar echt in het rondte dus daar ligt het ook niet aan, maar misschien wel met voorbereidingen? En het was nogal saai om te wachten, geen drankjes of misschien wat te eten. Muziek zou ook al beter zijn, of een TV met alle verkrijgbare producten die geschoten worden ofso, doen ze ook bij onze dealer.

De voordelen wegen wel erg tegenover de mindere dingetjes op, waardoor ik volgend jaar weer kom. Ofterwijl, beste vuurwerkwinkel is Vuurwerk Orthen voor mij zeker!

Zena Oegstgeest.

Bestelling 1 dag later ophalen was geen probleem, toen ik er aankwam was ik binnen 1 min aan de beurt.
Bestelling stond helemaal klaar, even doorgenomen met de medewerkers, misten 3 artikelen. Die zijn er gelijk bij gedaan.
Daarna hebben de medewerkers nog geholpen met de 5 dozen en 2 tassen naar de auto te brengen :)

Maar een vergelijking met een grote winkel kan je niet maken, dit is een niet al te groot verkooppunt waar het waarschijnlijk nooit echt druk is.
Verkoopruimte is dan ook aardig klein.

Vuurwerk Orthen.
door freaks voor freaks. goede service, super mooi aanbod, en in deze economische lastige tijd ook nog eens tot 35% korting gaan. de feedback die gegeven word in hun topic word ook ter harte genomen, inplaats dat ze het wegwuifen.

Valk in Nijverdal, zonder twijfel. Goede service, prima prijzen, gewoon een topzaak!

Ik ga zelf natuurlijk ook voor VuurwerkOrthen.
Hadden twee minpuntjes dit jaar en daar konden we zelf niet eens iets aan doen maar gebeurd is gebeurd.
En de adviezen zijn al opgenomen in ons jaaroverleg.

gr

Voor mij ook vuurwerk orthen.
Leuk assortiment,de freak korting en alles geleverd wat ik had besteld.
Top!

Dit is wel een uiterst subjectief topic. Bijna niemand of eigenlijk denk ik wel niemand heeft alle vuurwerkwinkels van Nederland bezocht. Je kan hooguit een keuze maken uit 1 t/m 6 winkels waar je bent geweest.

Dit is wel een uiterst subjectief topic. Bijna niemand of eigenlijk denk ik wel niemand heeft alle vuurwerkwinkels van Nederland bezocht. Je kan hooguit een keuze maken uit 1 t/m 6 winkels waar je bent geweest.

Elk topic waarin een mening wordt gevraagd is subjectief.

Huisman vuurwerk en Herman de Haan. Gelijke stem. Qua aanloop scoort Huisman iets hoger, door de snelle reacties op mails. Maar qua beleving met het afhalen van de betelling ga ik voor HDH. Miste daar één product, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt. Ook stond er koffie e.d. klaar en heerste er een heerlijke 'freak sfeer'! Beide winkels volgend jaar weer!

Back
Bovenaan