Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

eeeuh verder gaan met waar ik mee bezig was:p hahaha en als ik daar mee klaar ben dan vegen we het kleine spul bij elkaar stapelen we de cakes op een hoop zodat het opruimen in de ochtend met de kater wat makkelijker is.
overigens begin ik pas met alchohol als ik klaar ben met vuurwerk. we blijven dan nog wel een paar uurtjes bij de vuurkorf staan genieten.

Afgelopen jaren rijd ik meestal gewoon de hele nacht rond op zoek naar foto's van de brandweer en/of vuur/vuurwerk/sfeer. Als ik denk dat het echt over en uit is ga ik naar huis om aan al deze foto's te werken waarna ik nog even een hapje/drankje neem en tv kijk om tot slot na bed te gaan. Vroeger gingen we ook nog na familie toe, maar helaas is die overleden of hebben die ons in de steek gelaten.

Alvast wat dingen opruimen zodat de straat weer begaanbaar is. Verder nog even bij de vuurkorven staan om na te genieten. Daarna het huis grotendeels weer opruimen om vervolgens voldaan naar bed te gaan.

Na 02:00 is het feestje hier wel over. Alleen of hooguit met de buurman en een biertje staan we nog even buiten op het slagveld of eet ik binnen een oud toastje salade:wink:

Vaak is alles op voor 02:00, meestal nog stiekem kijken naar verdwaalde producten door het huis en dit nog een voor een afsteken waar ik dan extra van geniet, daarnaast nog even gezellig bij het vuur of voor de tv een oliebol/salade eten om vervolgens mijn weg naar het bed te zoeken.

Na 02:00 gaan we alvast beginnen met het grote spul aan de kant schuiven zodat de volgende ochtend de straat weer begaanbaar is voor eenieder of dat het veld grotendeels weer netjes is. Daarna nog met een biertje napraten bij de vuurkorven in de straat, wat ouwehoeren en wellicht nog een verdwaalde fontein aansteken. Daarna wat grote zaken binnen al opruimen met de TV aan. Wat napraten en voordat we in bed liggen is het al gauw na 3'en.

Beginnen met wat oliebollen te eten wat door de spanning eerder niet gelukt is! Daarna grofweg alvast het een en ander aanvegen, daarna een paar biertjes en naar bed! :)

Even na genieten, maar dan snel naar bed. Het zijn altijd prachtige dagen maar ook zeer vermoeiend. Als alles op is gaat het kaarsje echt uit en is het tijd om na een paar geslaagde dagen snel wat slaap te gaan pakken.

Als de grote spullen (cakes en boxen) zijn opgeruimd, dan lekker genieten van de rest van de avond. Eerst een welverdiend drankje (want voor de tijd drink ik geen alcohol)en dan nog een laatste fontein afsteken oid :D

Laatste twee jaar door het verbod eens op tijd gestopt, maar als het weer gewoon door gaat zal ik net als andere jaren nog steeds staan te stoken na twee uur :angel:

Even bijkomen en opwarmen. Vorig jaar tot laat nog bezoek gehad. Nog wat drinken en wat hapjes naar binnen schuiven met meestal Vrienden van Amstel oid op de achtergrond.

Bier drinken, k*t roepen, stoer rondkijken en op de grond spijen:biertje: of naar bed:D

:applause: Ik heb net even goed zitten lachen.

Ontopic:
Een light versie van wat Luc omschrijft. Vorig jaar met een pilsje bij de vuurkorf met de buren het vuurwerk na staan bespreken. En dan af en toe nog even wat kleins (lees cat. 1) afsteken met elkaar.

Dan gaan we met de genodigden aan de borrel. Ik drink niet tijdens het stoken. Des te meer erna. Hapjes erbij enzo. Opruimen doe ik de volgende dag. Alleen de grotere dozen en cakes gaan gelijk de vuurton in.

Heel simpel wat te doen. Om 02:00 opruimen het grootste gedeelte met behulp van karretjes alles rondrijden naar de achtertuin. En dan los met fonteinen en dan dat weer opruimen. En rustig kijken naar wat anderen nog de lucht in schieten sommige wachten ook echt tot het rustig is. En natuurlijk een echt biertje als ik moet stoken drink ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan