Wat staat er op jouw lijstje voor 25/26?

Riakeo Vortex
Riakeo Excellence
Riakeo Song Dynasty (eigenlijk ook Tang Empire, en Himalaya Heights, East Meets West...vooral om de labels lol)

Wolff Crackling Hero (als die niet met kooi is...) x2 weer als finaleslot. Iets knallerigs voor de finale, Dumbum bv, als 't nog kan/mag.

Niet veel echte musthaves behalve Riakeo voorbij zien komen eigenlijk...gewoon veel wel goed, weinig springt er echt uit.
Kijken wat leuk is en beschikbaar komt, voordelig en in de buurt. Wolff, Hello...

Duimen dat Hello Desert At Night alsnog beschikbaar komt, was uniek ding waar ik erg naar uitkeek.

Laatst bewerkt:
Gbv melkbus
Satarobi taki of hoe dat ding ook heet
Riakeo Cupido (of liefst de remake met alleen het eerste effect)
Hangin'&banging
Color crossette of crossette switch

Wordt vervolgd...

En ik blijf zwijmelen/mijmeren over fonteinsnoepjes uit het buitenland 🫣 :copper:

Eigenlijk alleen het volgende:

Event Royal tears in heaven 360sh - Rubro
Transbomber XXL 288sh - Rubro
En dan zoek ik nog 1 grote bak en eigenlijk wel klaar.

Ik heb voor het eerst niet echt een musthave artikel die ik hoe dan ook zou willen scoren. Vorig jaar had ik dat met enkele wolff/rubro artikelen maar het komende jaar misschien een paar Riakeo artikelen. De prijs houdt mij wel enigszins tegen. Wel hoop ik op een uitloopjaar ivm de kooien maar ik heb ook genoten van kooiloze artikelen en ook de kleinere kaliber compounds.

Wellicht werken de lijstjes van medefreaks aanstekelijk ;p

Nou dit bescheiden lijstje🙃🙃

dutch protocol

Blue lion

Compound X

2x 300 total display

Skyward

King crackling

ICB

Kingdome Cr

Cupido

Ghostbuster

Strong celebration

2xCenturion

Display 100 shots

Elite mark 400

Elite mark tyrant

Emperero box

Blitzbomber

The showdown

King crackling

Ultimate city trip

Mega final beastbox 1+2

Sensation 1tm5

Riakeo compounds..

Aangezien we waarschijnlijk allemaal de grens over worden gejaagd ga ik ook de aanbiedingen in de gaten houden op SRPyro en Pryme fireworks.
Gun het de Nederlandse winkeliers van harte maar inmiddels is het betere vuurwerk toch wel in Duitsland te krijgen. Zeker vroeg in het jaar zijn de prijzen vaak ook nog erg scherp.
Hou Passion4pyro ook in de gaten 😜 echt mooi spul daar!

Event royal tears in heaven
Beast of burden
Event Gates of detonation
Mei tai Tailgate 270's
Tournament box

Thunderstorm pyrostar België
Hardcore helium
Jackhammer
Full assault
Rapapapah
Cupido
Kingsmen
Goede smaak heb je. Wij hebben alles afgestoken wat je heb opgenoemd op thunderstorm en Beast of Burden na. Die beast of burden willen we ook nog graag! Zijn allemaal top producten. Alleen gaat het denk ik moeilijk worden met Mei tai tailgate en Gates of Destanation. Die zijn niet meer te koop volgendemij, En die hadden we tergelijk geschoten wat een show!!

Rapapapah Eurostar komt helemaal niet meer aangezien Eurostar weg is

Dit jaar samen de Royal Tears of Heaven met Tournament Box geschoten. Mocht je een tip geven Tournament Box wint die strijd volgens ons.

Back
Bovenaan