Wat Schaft De Pot?

jawe

VWC lid
Artikelnummer255
ArtikelnaamWat schaft de pot?
Bruto Gewicht2065 gr
Effectomschrijving4 loeizware potten in één assortiment! Zware blokken die allen verschillend zijn, maar toch heel goed samen gaan! Met dit pakket vind je zeker geen hond in de pot!
Stijghoogte30,0-35,0 m.
Richtprijs €99,95
Kartoninhoud: 2 st

255_wat_schaft_de_pot.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijstechnisch is dit een behoorlijk interressant pakket.
4 maal 500 grammers voor 100 euro is omgerekend 25 euro per cake.
Niet slecht

Ben ik het volledig mee eens.

Misschien dit jaar toch eens een lesli dealer bij me in de buurt opzoeken :)

Kijk aan! Lesli gaat steeds meer vooruit, ook qua namen. Dit vind ik echt weer zo'n
oerhollands pakket met oerhollandse namen!

Inderdaad zo op het oog een leuk pakket.
Originele naamgeving en betaalbaar.
Ben benieuwd naar de effecten en filmpjes.

Inderdaad leuk om te horen van de goedkope prijs. Alleen jammer dat onze lesli dealers hier de meeste producten van hun collectie niet eens verkopen. Hoop dat het dit jaar anders is.

Deze ga ik in de gaten houden hoor!:D
4x500 gram voor 100 euro, zou een koopje moeten zijn, het is nog even afwachten.
Het valt me op dat ze meer richting witte tenten gaan qua namen.

offtopic:
Krijg spontaan zin in echte Hollandse kost.
Wat schaft de pot? Boerenkool met spek en worst...MMMM..! :rolleyes:

Dit ziet er aantrekkelijk uit.
Enig probleem vind ik helaas dat lesli er nogal snel 500gram op zet.. terwijl dit er niet altijd in zit!
Ben wel erg benieuwd naar dit pakket.. dit zou een pakket moeten worden dat bij Boerenbond en Welkoop verkocht gaat worden.

Laatst bewerkt:
Volgens mij boven de zoveel gram valt ie onder een 500 grammer.

Kan zomaar eens kunnen dat er 385 gram in zit.

Ik weet wel hoe ze erop komen...namelijk naar de concurrent Marijn gekeken.
Behoorlijk ook, de hele nieuwe collectie is erdoor geïnspireerd. Slappe jatterij, als je 't mij vraagt, ook al staat het leuk. Dik compliment voor Marijn dat één der grootsten je stijl kopieert.

Dit is nu al het tweede jaar dat deze discussie gevoerd wordt..

Waarvoor kopen jullie vuurwerk?.. voor de naam of voor het effect?

Dat ze Nederlandse namen gebruiken is natuurlijk pure diefstal van Marijn. Maar dat is nog tot daar aan toe. Wat mij meer tegen de borst stuit, is het roepen van "500 gram". Ik heb zo het vage voorgevoel dat hier bij lange na geen 500 gram PTS in gaat zitten. Misschien doen ze er zelfs 201 gram is, om zo toch te mogen zeggen dat het onder de 500 gram(s wetgeving) valt.
Maat laat ik niet op de zaken vooruit lopen. 25 euro per cake zou best prima kunnen zijn :) Hopen op wat diversiteit in de cakes.

Dat ze Nederlandse namen gebruiken is natuurlijk pure diefstal van Marijn. Maar dat is nog tot daar aan toe. Wat mij meer tegen de borst stuit, is het roepen van "500 gram". Ik heb zo het vage voorgevoel dat hier bij lange na geen 500 gram PTS in gaat zitten. Misschien doen ze er zelfs 201 gram is, om zo toch te mogen zeggen dat het onder de 500 gram(s wetgeving) valt.
Maat laat ik niet op de zaken vooruit lopen. 25 euro per cake zou best prima kunnen zijn :) Hopen op wat diversiteit in de cakes.

Van deze regel maken natuurlijk (veel)meer importeurs gebruik. 30 schots 500gram cake....Tja wij weten dat t niet mogelijk is maar het is natuurlijk de nietswetende consument die hier in trapt en deze "500" grammers koopt. Neemt niet weg dat er over dit pakket nog niet veel bekend is dus hopelijk verrast men ons met 4 x een echte 500 grams pot!
500 gram stamppot krijg ik niet op trouwens..:wink::p:bonk:

Dit is nu al het tweede jaar dat deze discussie gevoerd wordt..

Waarvoor kopen jullie vuurwerk?.. voor de naam of voor het effect?
Lesli hoopt, net als elke importeur, dat kopers ook door de naam verleid worden tot kopen ;) Wij 'freaks' letten natuurlijk meer op de inhoud.

Ik bedoel; het gebruiken van elkaars succesvolle tactieken is een normaal marketingverschijnsel, en persoonlijk vind ik het (behalve stom, bedenk zelf wat..) helemaal niet zo erg. Lesli doet het ook nog eens heel erg goed met originele en goedbedachte namen (dit pakket bv., of 'OMG' en 'WTF', en de namen van al die kleine dingetjes, hartstikke leuk!) dus mij hoor je niet klagen, enkel constateren.

Omdat er 36shots op de cakes staan, wordt de kans wel groter dat het 500grammers zijn. Maar goed, voor perfectie van sommige effecten is de volle 15gram helemaal niet nodig of zelfs contraproductief. Dus misschien zal er niet de volle bak SAS in zitten, maar we mogen toch hopen dat ze nog alles tubes expres met 10grammetjes gaan vullen... Ik ben heel benieuwd naar de prestatie van deze €25 kostende 500grammers. Absoluut iets om in de gaten te houden. Lesli pakt mooi, en uitgebreid, uit dit jaar! :)

Back
Bovenaan