Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De mooiste o&n's voor mij waren die ik als kind meemaakte. In de ochtend stipt om 10:00 met een rugzak vol met astronauten, jumping jacks, babypijltjes en grondbloemen de deur uit. Vrienden uit de buurt deden precies hetzelfde. Vervolgens heel de dag heksenkringetjes maken.
Tegenwoordig heb ik natuurlijk veel mooier vuurwerk dan toen, maar mocht ik de keuze krijgen om nog één keer o&n als kind mee te maken dan wist ik het wel..
De mooiste o&n's voor mij waren die ik als kind meemaakte. In de ochtend stipt om 10:00 met een rugzak vol met astronauten, jumping jacks, babypijltjes en grondbloemen de deur uit. Vrienden uit de buurt deden precies hetzelfde. Vervolgens heel de dag heksenkringetjes maken.
Tegenwoordig heb ik natuurlijk veel mooier vuurwerk dan toen, maar mocht ik de keuze krijgen om nog één keer o&n als kind mee te maken dan wist ik het wel..
Sfeer was vroeger zowizo beter ook bij mensen die niks met vuurwerk hadden was er geen gezeur. Tegenwoordig zijn er veel anti vuurwerk mensenHier ben ik het helemaal mee eens, heerlijk die nostalgie. Je was zo blij met een rugzak vol waar je de hele dag zoet mee was. En dan om twaalf uur genieten van het ouderwetse meterpakket van pa dat al helemaal verkreukeld was omdat je het in de voorgaande weken minstens één keer per dag in je handen gehad moest hebben. Ondanks dat het vuurwerk tegenwoordig mooier is was de sfeer er toen zeker niet minder om.