Ik had zelf 500 euro ingedachte, vorig jaar ook maar toen is het 850 euro geworden...
Achteraf had ik er wel een beetje spijt van, had ook een nieuwe telefoon kunnen zijn. Maarja het is en blijft een leuke hobby.
Ik zeg altijd maar zo;
Ik rook niet, drink af en toe.. maar een hobby kost nou eenmaal geld.
Helaas snappen sommige mensen in mijn omgeving er niks van waarom ik zoveel uitgeef aan vuurwerk. Maar jaar in jaar uit staan ze van 'oohh ooehh wat mooi... wauw!'.
Dit jaar dacht ik aan maximaal 500 euro.. maar ik zit nu al op de 465 euro

. Het zal nog wel wat oplopen ben ik bang. Ik ben momenteel wel zeer selectief aan het kijken.. Ik laat de kleinere cakes staan dit jaar en ga voor de combiboxen (Immortal Gold, Gangsterbox etc), losse 500 grammers met vergelijkbare effecten die die deels al verwerkt zitten in de combiboxen laat ik ook staan, net als de vuurpijlen en duizend klappers.
Ik heb inmiddels al meerdere bestellingen gedaan in dit jaar, met 'freak' prijzen. Daardoor lijkt het wat minder en zou er eind oktober/november toch nog een paar honderd euro bij kunnen komen, mits het echte uitblinkers zijn!
Blijft wel jammer dat de grote cakeboxen erg duur zijn in Nederland ondanks de 'freak' prijzen, ik hoop nog op enkele top acties van Rubro / Vuurwerktotaal / Wolff.