Terwijl ik dit verhaal zat te typen, had ik dit nummer op! Kreeg er wel een leuk gevoel bij en er kwamen weer herinneringen naar boven van voorgaande oud en nieuws
Ja, oudjaarsdag, de dag die wij denk ik met z'n allen hier op het forum de mooiste dag van het jaar vinden!
Laten we het eerst hebben over de avond van 30 december, die avond is zo irritant. Je hoort overal knallen en je ziet af en toe is een sierpijl of een siercake de lucht in gaan. Maar zelf wil ik me dan altijd inhouden, dit lukt meestal wel hoor
Dan ga ik slapen rond een uur of 11, nouja slapen? ik kan dan toch niet slapen. Eigenlijk word ik helemaal gek van mezelf dat ik niet kan slapen dan. Maar uiteindelijk val ik toch in een diepe slaap! Meestal zet ik de wekker al om half 8, ja half 8. Ik vraag mezelf ieder jaar altijd af waarom ik dat doe!? want het laatste half uur(half 10 dus), weet ik echt niks te doen, dan zit ik alleen maar te wachten te wachten en te wachten met m'n stookmaten die inmiddels ook al gearriveerd zijn. Het lijkt wel of de klok stilstaat, pfff. Toch heb je wel een troost: naar je vuurwerkcollectie kijken met een grotere big smile dan dat je hoofd is!
Hé eindelijk 5 voor 10, jongens, kom op naar buiten. Het 10 uur project klaarzetten

Ik denk dat ik dit jaar wat eerder naar buiten ga om het 10 uur project gereed te maken, want dit jaar zal het 10 uur project toch ff een heel stuk groter zijn dan voorgaande jaren!
Zoals ieder jaar is het 10 uur project toch wel iets moois, gewoon de opening van de mooiste dag van het jaar. Ik probeer er dan ook altijd wel iets speciaals van te maken. Sowieso is één standpunt dat de buurt wel wakker moet zijn na het 10 uur project. Vorig jaar schreeuwde er al iemand uit zn raam: 'ja zo is het wel genoeg geweest, vloekscheldvloek.' Erg lachwekkende dingen zijn dat als je eraan terugdenkt, helemaal als je weet dat er nog een chainthunder 240 af moest gaan
Ja na het 10 uur project, we kunnen gewoon de hele dag non-stop stoken

Daar maken we ook volop gebruik van natuurlijk, het is tenslotte maar 1 keer per jaar

De hele dag hoor ik niks anders dan alleen maar harde knallers om m'n oren, met af en toe is een leuk projectje erdoorheen!
Terwijl ik dit zo zat te typen, had ik ook weer een big smile op mn gezicht en kan ik weer niet wachten tot D-day en natuurlijk de verkoopdagen, dat zijn ook hele mooie dagen!
en denk eraan: veiligheid voorop en slopen is niet stoer!