Wanneer tuig jij je kerstboom op ?

Torrr

VWC lid
Wanneer tuig jij de kerstboom op?

Is het een kunst of een echte boom,welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis .

De kerstbomen voor dit jaar zijn 4 weken geleden gemerkt:D 220 stuks, van mij mag het wel weer beginnen, wij zetten de kerstboom vaak 2 dagen na sinterklaas.

6 dec eerst zaterdag na sinterklaas ha ha ha
mag me vriendin voor het eerst helpen ha ha ze zou wel denken wat een gek
neppe boom met goud en rood een heel veel kleine lampjes verder heb ik nog 2 boompjes van lampjes en natuurlijk gaat de licht slang (24m) rond om me huis ook weer aan

laat maar komen die dagen maar de kou mag weg blijven

Hier ook 6 december, vroeger ooit nog wel eens 1 december ofzo, maar sinds de kleine er is doen we hem niet eerder zetten als 6 december.

op 25november als mijn dochter jarig is gaat alles aan zodat als sinterklaas weer op pad gaat ons huis nooit kan missen.....

Haha, opvallend hoeveel het op 6 december doen.
Bepaalde datum heeft het niet bij ons, maar na sinterklaas altijd helaas.

Overigens, geen echte kerstboom is toch gewoon geen echte kerstboom?
Ik persoonlijk vind zo'n neppe verschrikkelijk, niet die geur en sfeer vergeleken met wat plastic, wat vinden jullie?
Eventuele argumenten voor en/of tegen?

Het liefst een echte wat ik ook jaren heb gedaan maar de prijs ging van 40 naar 50 naar 60 euries voor een Nordman Spar dus de prijs is best hoog. Met een neppert heb je dit er in een paar jaar weer uit.:D

Ik heb niet echt iets gemerkt van prijsstijging. Hier in de buurt kan ik heel goedkoop een boom krijgen. Zo wordt er een vuurkorf gestookt, en kerstlampjes zijn er en er is heel veel keus, veel verschillende soorten bomen en ook verschil in grootte.
Hier halen we al aantal jaren onze boom en die kosten net geen of net wel 2 tientjes. Belachelijk goedkoop voor mooie bomen.

Ik had afgelopen jaar heel snel wat korte video's met mijn mobiel gemaakt, ik wil dit jaar een wat sfeervollere video creeëren met fatsoenlijke beelden :p.
hier de boom van 2 tientjes.
Kerssemusboom1 (1 van 3).jpg
Kerssemusboom1 (3 van 3).jpg

En na het zien van de post van vincmeister, dit is het kleine boompje dat ik altijd op me kamer heb staan, heb m maar even opgezet nu:
Boompje (1 van 1).jpg

Hier in Zeist helaas niet. Maar wat ik al aan gaf, een Nordman Spar daar zit een groot prijsverschil in.Dat laatste boompje is wel errugg klein.:)

Hier in Zeist helaas niet. Maar wat ik al aan gaf, een Nordman Spar daar zit een groot prijsverschil in.Dat laatste boompje is wel errugg klein.:)

Nja, ik was aan t zeuren dat ik een (kleine) kerstboom ofzo op mijn kamer wilde hebben. Uiteindelijk had mijn moeder een verassing voor me en toen kreeg ik dat dingetje, had ik uiteindelijk toch die kleine kerstboom :p.

Back
Bovenaan