Wanneer komen bij jou de folders weer binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leendert97

VWC lid
Wanneer komen bij jullie de folders weer binnen? Leer je ze uit je hoofd, of bestel je alleen online?

Ik zou eigenlijk niet weten wanneer de folders meestal komen, ik gok de eerste en tweede week van December?

~Leendert97

Nooit! Want ik heb zo'n 'nee-nee' sticker om alle papierreclamemeuk tegen te houden. Folders die ik wil haal ik wel bij de dealer.

Rond 1 december meestal, vorig jaar kon ik er al 1 halen op 28 november bij een plaatselijke dealer.

Bij ons in de winkel en deze week op de website.
Eind november bij onze bestaande klanten in de bus en ook bij alle Domino's Pizza vestigingen in Den Haag, Zoetermeer, Rijswijk, Voorburg en Leidschendam af te halen.
Ook is er een actie in samenwerking met Domino's

Elk jaar krijg ik iets van 5 tot 10 folders. Inclusief diegenen die ik of me zusje meenemen van het langsgaan bij vuurwerkwinkels. Dit gebeurt meestal begin december tot midden december. Niet eerder.

2 dealers sturen me elke jaar sowieso per post (dus echt per brief, persoonlijk in n envelop) hun folders. 1 hiervan laat er zelfs een voor mij vroegtijdig drukken en krijg ik per mail:)

Elk jaar krijg ik iets van 5 tot 10 folders. Inclusief diegenen die ik of me zusje meenemen van het langsgaan bij vuurwerkwinkels. Dit gebeurt meestal begin december tot midden december. Niet eerder.

2 dealers sturen me elke jaar sowieso per post (dus echt per brief, persoonlijk in n envelop) hun folders. 1 hiervan laat er zelfs een voor mij vroegtijdig drukken en krijg ik per mail:)

Haha, Goudvuur zeker? :D

Hier komen bijna geen folders aan huis. Ik kan ze wel begin december (meestal na Sinterklaas, vanaf 6 december) ophalen.

Meestal in de week na sinterklaas. Dan begint iedereen naar kerst en oud en nieuw uit te kijken.

Jep vanaf volgende week regent het weer vuurwerkfolders :D Alleen het wordt steeds minder vanwege de internetverkoop. Er zullen natuurlijk veel flyers folders komen maar ik vrees dat de 'échte' folders zeldzaam gaan worden :sad: Met échte folders bedoel ik dus de krantjes waar het hele assortiment in staat afgebeeld compleet met bestellijst.

Die goede oude folders waar ik vroeger hele dagen in zat te bladeren. Meestal regelde ik een of twee extra folders. 1 om te bewaren, 1 om helemaal kapot te bladeren en 1 waarvan ik de bestellijst er af kon scheuren.

Jep vanaf volgende week regent het weer vuurwerkfolders :D Alleen het wordt steeds minder vanwege de internetverkoop. Er zullen natuurlijk veel flyers folders komen maar ik vrees dat de 'échte' folders zeldzaam gaan worden :sad: Met échte folders bedoel ik dus de krantjes waar het hele assortiment in staat afgebeeld compleet met bestellijst.

Die goede oude folders waar ik vroeger hele dagen in zat te bladeren. Meestal regelde ik een of twee extra folders. 1 om te bewaren, 1 om helemaal kapot te bladeren en 1 waarvan ik de bestellijst er af kon scheuren.

Mijn opa en oma wonen twee huizen verderop, dus ik heb sowieso altijd 2 exemplaren van iedere folder, best handig!

~Leendert97

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan