Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

Torrr

VWC lid
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

Vroeger kreeg ik kriebels en die bleven.
Nu ik wat ouder ben heb ik kriebels met momenten.
Als het ineens wat kouder wordt kriebelt het. En daarna ben ik ineens een tijdje weer niet met vuurwerk bezig.
Net als wanneer ik een bestelling heb geplaats, dan kriebelt het 2 dagen en daarna verdwijnt dat weer.
Nu de countdown is geopend kriebelt het weer even. Maar als morgen weer de week begint is dat weer over.
Wanneer het echt blijft hangen is rond november.
Wordt elk jaar weer later.

Voor mij zijn de kriebels er het hele jaar wel eigenlijk, die gaan gelukkig nooit weg.
Zodra mijn zomervakantie er op zit dan beginnen de extreme kriebels weer.

Nou de kriebels zitten er hier alweer goed in kan ik zeggen ;-) Eigenlijk heb ik dat altijd al gehad, zodra de bouwvak voorbij is, het weer begint te kriebelen in mij.
Vandaag dan ook maar eens even na Baarle geweest om mezelf te trakteren op enkele cadeaus.

Zodra m'n zomervakantie voorbij is (morgen dus) begin ik weer te denken aan:

Vroeg donker
Sinterklaas (Ik heb 4 kids)
Winter
De geur van open haarden buiten
Kerst
Vuurwerk

Eigenlijk alles wat de laatste maanden van het jaar leuk maakt.

Het begint pas een beetje te kriebelen als de eerste verkoopdag is. Heel vroeger was dat al na de zomervakantie

Jeuk t gehele jaar wel. Sinds 2 weken extreme jeuk. En t duurt nog ff voor t zover is dus ben benieuwd hoe extremer t nog kan worden. Begin al lichtelijk gek te worden.

Sinds een paar jaar gaat het vuurwerk bij mij het hele jaar door maar sinds ik vanmiddag het countdown topic zag verschijnen gaat het inderdaad weer een beetje extra kriebelen. :wink:

Kriebels, wat zijn dat ook alweer. Normaliter starten ze wel na de vuurwerkfestival van Scheveningen of bij de opening van AVP. Maar dit jaar lijken ze er gewoon niet te zijn. Hopen dat ze nog komen.

wanneer de folders binnenkomen en vooral als de dummy's weer in de winkel staan. en als de knallen in de verte weer te horen zijn:D

Eind van de zomer dus rond deze tijd begint het toch wel te kriebelen. Die openhaar geur brengt me al snel in de 'flow'. :p

Blijft altijd wel wat kriebels achter, zeker nu ik vanaf wk 1 er alweer mee bezig was maar het echte gevoel begint weer te komen zodra de 1ste demo voor ons er is ( begin sept).

Haha ik heb de kriebels het hele jaar door. En helemaal vanaf mijn eerste bestelling (1 april) :D kan niet meer wachten. Moet alleen nog een goede camera aanschaffen.

Sinds een week of 2 ik mag er zelfs niet meer over praten dus ja wachten tot november waar de folders binnenkomen:cry:

Back
Bovenaan