Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?
Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december?
Laat het hier weten.

Het begint alweer te komen hoor! Zal binnenkort maar eens de vuurwerkdvd's alvast gaan opzoeken om het ''gevoel'' nog wat meer op te wekken.

Zijn de kriebels ooit weg geweest dan?:p
Hihi.
Nou 1sept doet ut wel extra kriebelen.

Kriebels zijn er altijd.
Ik denk dat er gewoon vloeibaar kruit door mijn aderen vloeit
Want eigenlijk ben ik al sinds mijn 7e helemaal gek van vuurwerk.

Bij mij zijn ze nooit weggeweest nee serieus ik ben et hele jaar er wel mee bezig.
En dit jaar wel heel extreem voor men gevoel ook.
Maar ik ben vanaf augustus er extra mee bezig.

De laatste 4 maanden van het jaar kriebelt het heel erg. Daarvoor is het wat minder.Heb dus nu weer jeuk.!!!!!:wink:

het gekke is mijn kriebels komen naar mate ik ouder word steeds later .
een paar jaar geleden om deze tijd had ik echt zo n gevoel van ja het is weer zo ver .
ik keek rijkhalzend uit naar al dat nieuws dat op de markt kwam.
ik was druk bezig een lijstje maken ect etc .
het lijkt erop dat ik dit jaar een baal jaar heb .
het klinkt misschien heel negatief, maar het boeit me geen bal met wat er op de markt komt, laat staan dat ik een plan heb .
1 ding weet ik wel. Iets in mijn hoofd wil dit jaar minder geld uitgeven aan vuurwerk .
ik ben dit jaar ook van plan minder grote projecten te bouwen dan vorig jaar want ik had daar veel te veel werk van .
maar goed hoe dat zich gaat uitpakken ik weet dat nog niet .
ik ben daar tenslotte ook helemaal niet mee bezig .
misschien word ik gewoon ouder .
nog een verschil is,is dat ik dit jaar niet naar Baarle ben geweest omdat ik daar stom weg geen zin in had .
mijn voornemen is dan ook meer op de Nederlandse markt te gaan zoeken naar leuke dingen .
ik weet zeker dat ik er zat tegen het lijf zal lopen .

Het kriebelt eigenlijk wanneer de demo's komen. Lekker avonden lang de filmpjes terugzien en lijstjes maken. Dat is dus eind augustus/begin september

het gekke is mijn kriebels komen naar mate ik ouder word steeds later .
een paar jaar geleden om deze tijd had ik echt zo n gevoel van ja het is weer zo ver .
ik keek rijkhalzend uit naar al dat nieuws dat op de markt kwam.
ik was druk bezig een lijstje maken ect etc .
[]het lijkt erop dat ik dit jaar een baal jaar heb .
het klinkt misschien heel negatief, maar het boeit me geen bal met wat er op de markt komt, laat staan dat ik een plan heb .
1 ding weet ik wel. Iets in mijn hoofd wil dit jaar minder geld uitgeven aan vuurwerk .
ik ben dit jaar ook van plan minder grote projecten te bouwen dan vorig jaar want ik had daar veel te veel werk van . [/b]
maar goed hoe dat zich gaat uitpakken ik weet dat nog niet .
ik ben daar tenslotte ook helemaal niet mee bezig .
misschien word ik gewoon ouder .
nog een verschil is,is dat ik dit jaar niet naar Baarle ben geweest omdat ik daar stom weg geen zin in had .
mijn voornemen is dan ook meer op de Nederlandse markt te gaan zoeken naar leuke dingen .
ik weet zeker dat ik er zat tegen het lijf zal lopen .

Misschien komt dat doordat het crisis is en je een heel goed besef van tijdsgeest hebt en goed realiseert wat momenteel de waarde van je zuurverdiende geld is. Als ik het zo lees, dan vind ik je opmerking erg verstandig over komen. Daar heb ik veel respect voor.

Meestal begin bij mij het gevoel te komen zo rond 1 september, dus rond de tijd dat AVP opent.
Zelfs als ik weken ervoor nog na vuurwerk shows ben geweest of vuurwerk heb gezien. 1 september pas!

Het gaat mij er vooral om dat alles weer compleet is. Alle forums staan open. Ik wordt weer een jaartje ouder (11 september), het wordt sneller donker. En ik krijg gewoon een speciaal gevoel ineens.

Ik kijk elke dag wel op deze site , en ook nog op andere forum's , Ben wel het gehele jaar door met vuurwerk bezig :) Heerlijke hobby !

Maar vorige week , en ook vooral vandaag kwamen er nog meer kriebels , grijs weer , koud weer , geen zon , en lekker thuis vuurwerk filmpjes checken :)

Meestal begin ik ongeveer nu (eind augustus/begin september) weer te beseffen dat oud & nieuw er alweer aankomt. De echte kriebels komen meestal pas eind november, dan kan ik echt niet meer wachten en moet ik elke dag het forum checken om een beetje aan m'n trekken te komen.

Misschien komt dat doordat het crisis is en je een heel goed besef van tijdsgeest hebt en goed realiseert wat momenteel de waarde van je zuurverdiende geld is. Als ik het zo lees, dan vind ik je opmerking erg verstandig over komen. Daar heb ik veel respect voor.

bedankt man .
maar wat ook kan is dat je met andere dingen bezig houd of simpel weg andere interesses krijgt .
waar ik mij bijvoorbeeld bezig ben gaan houden is tekenen .
dat iets wat ik al die voor gaande jaren nog nooit heb gedaan .
1 ding is zeker ik had ieder jaar er een sport van om mijn show nog mooier te maken en nog groter te maken dan het jaar er voor .
vorig jaar heb ik zelfs zo gek gedaan dat ik echt dacht dit is de grens .
en die grens is wel heel resoluut gesteld .
wat je voorberijd moet wel hanteer baar blijven .
neem maar van mij aan dat was het vorig jaar niet meer .
wat ik daar van geleerd heb is dat het allemaal voor je zelf ook leuk moet blijven en het geen strijd moet worden tegen de hele buurt .
Ik wil niet grenzeloos door blijven gaan anders loop tegen de lamp .
dat is 1 van de factoren waardoor ik me zo voel als dit jaar .
nog en factor is ik vind alles wat op de markt komt weinig vernieuwend .
gister was ik in kampen kijken naar een professionele show .
geloof me je kunt het horen aan de zware klappen maar voor de rest zie ik haast geen verschil meer met consumenten vuurwerk van nu .
Kun je na gaan man hoe alles vooruit is gegaan door de tijd .
wat ook voornamelijk een factor is je word gewoon ouder .

Vuurwerk kriebels heb ik altijd maar niet meer voor oud en nieuw, shows en festivals zijn de nummer 1 voor mij geworden. Echte kruitstress zit er nog niet echt voor O&N maar zal vast spoedig komen.

Interesse voor vuurwerk heb ik het hele jaar duur.
En ik check altijd wel even de forums, maar dan meer vergrlijkbaar met het nieuws checken.
Vroeger had ik de echte kriebels zo rond augustus/september.
Toch is dat nu minder, ik had niet eens in de gaten dat avp openging gisteren.
Kriebels zullen nog wel komen, en de interesse vopr vuurwsrk zal ook altijd blijven.
Toch zal het échte gevoel van vroeger waarschijnlijk niet meer terugkomen.

De echte kriebels komen bij mij pas als ik de vuurwerkkrantjes weer heb. Weet niet echt waarom, maar dan krijg ik het old skool gevoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan