Wanneer beginnen bij jullie de kriebels?

Torrr

VWC lid
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?
Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december?
Laat het hier weten.

Dat wisselt erg bij mij. In het verleden was ik er iedere dag wel zowat mee bezig. Nu vul ik de periode van lente/zomer anders is. En hierbij laat ik de hobbie links liggen.

Dit jaar viel mij op dat na het zomerse weekend met Decibel de dagen ineens snel rap donkereder werden. Darnaast tijdens werken de ruimte gehad om na te denken over de hobbie. En door van de zomer weinig met de hobbie gedaan te hebben, komt nu het seizoensgevoel sterker op. Dat pas weer bezig zijn met vuurwerk als het bagger is en zo vlak voor het seizoen bevalt mij dus prima.

De échte kriebels zullen wel komen als ik op een zonnige ochtend met een graad of vijf ergens in oktober of november buiten loop en geniet van het moment.

Eerlijk gezegd op 1 januari weer. Maar net wat Jupilerfreak aangeef als de dagen korter worden dus eerder donker en de demo's van de importeurs weer beginnen, de winkeliers weer met de collecties bezig zijn dan gaat het wel heel serieus kriebelen.

1 januari natuurlijk, maar daarna zwakt het af en kijk ik meestal hier een aantal maanden niet, tot deze week waar ik opeens wou weten wat er voor nieuwe spullen waren, op de Rubro-demo-avond, daarna alleen maar meer :)

Beginnende kriebels zo rond Augustus wel, nu toch wel wat meer kriebels hoor. :p
Maar zolang het nog 24 graden wordt vandaag, hmm..
Ik gok begin Oktober dat het wel meer is.

tja eigenlijk het hele jaar door wel...alleen op sommige momenten zijn ze heviger dan op andere momenten.

Bijvoorbeeld als je naar een showtje toeleeft, om je lijstje aan het samenstellen bent, of op een demo naar nieuwe spullen staat te kijken, of als je naar bed gaat en er gaat in de buurt een mooie doos de lucht in, of je wordt wakker en het heeft voor het eerst gevroren, je kunt je adem zien en het zonnetje komt op....heerlijk!

Eigenlijk teveel om op te noemen dus :D

De kriebels zijn er het hele jaar door wel, het is bij mij immers een verslaving waar ik niet zo maar vanaf kom:D

Meestal wisselt het bij mij wel, ene jaar vroeger/later dan het andere jaar. Maar het is altijd zeker dat zodra het 1 september is en AVP online gaat ik aan niks anders meer kan denken xD

Meestal wisselt het bij mij wel, ene jaar vroeger/later dan het andere jaar. Maar het is altijd zeker dat zodra het 1 september is en AVP online gaat ik aan niks anders meer kan denken xD

Bij mij beginnen de kriebels als ik herdervriend online zie komen want dan weet ik dat we in september zitten :D

Verschilt per dag eigenlijk, van het weekend toen avp open ging begon het toch wel te jeuken en nu is het door het mooie weer, weer een beetje afgezakt.

Wat mij betreft komt de nachtvorst snel opzetten! Heerlijk :D

Bij mij kriebelt het altijd, de eerste 4 maanden wat minder
maar sommige winkels beginnen rond mei met acties, vanaf dan word ik ook weer actiever op het forum.
nu zit het weer elke dag in me hoofd, en denk ik er veel van.
ik probeer er ook wijzer van te worden, over alles beter nadenken etc.
met betrekking tot wat ik koop en wat voor show ik neer wil zetten.
helaas lukt dit niet al te goed.

grtz

Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?
Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december?
Laat het hier weten.

de liefhebber die zeg maar is grootgebracht met vuurwerk zoals bv ik die zijn er eigenlijk wel het hele jaar mee bezig(lijsten maken ,webshops bekijken etc).maar tegenwoordig kan je daar niet veel meer mee,er zijn landen bv spanje waar je op andere tijden ook nog met vuurwerk bezig houden.in de jaren zeventig kon ik ook nog buiten de bebouwde kom (in bossen ,weiland etc)ook nog met vuurwerk spelen ,daar hoef je vandaag de dag niet meer aan te beginnen:frusty:in een droom hoop ik nog wel eens dat we in de toekomst ergens in the middle of nowhere een stuk terrein konden afhuren waar we met zen alle lekker consumenten vuurwerk konden stoken maar dat zal wel een droom blijven:sad::sad::sad:

dankzij een nieuwe hobby ben ik minder op dit forum geweest. ik heb het wel vaak in de gaten gehouden, maar vwc was niet meer het eerste tabblad.

maar dit heeft mij wel even goed gedaan. even adempauze als het ware. voorgaande jaren was het heel het jaar door er mee bezig zijn, waardoor 'moment supreme' niet meer zo bijzonder was.

nu heb ik er weer zin in en kan haast niet wachten!

Het kriebelt bij mij als ik ergens maar vuurwerk hoor of een kermis show oid zie, daar naast kriebelt het bij mij helemaal als de nieuwe produkten verschijnen en we de laatste maanden van het jaar in gaan en het weer kouder en vroeger donker wordt :)

Ondertussen al 2 maanden verder, begint het bij jullie al te kriebelen? :)

Ik heb van die momenten en dan kriebelt het wel even, de bestellingen gaan de deur uit, de demo's beginnen alweer bijna, ja voordat we het door hebben is de dag alweer voorbij.

Back
Bovenaan