Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar leef jij het meest naar toe? Zijn het de demo's, is het de feestmaand december, de opening van de kerstmarkten of toch de spanning voor de dag der dagen of puur het afsteken van het vuurwerk zelf?

Deel het hier met ons.

Voor mij zijn er meerdere perioden waar ik na toe leef en is er niet 1 specifiek moment waar ik meer of minder na toe leef. De eerste echte vuurwerkshow/demo, het 1 september moment, de maand december in het algemeen, de verkoopdagen en dan de jaarwisseling. Elk jaar weer hetzelfde liedje xD

Net zo als in de post hier voor : toeleven naar de kerst en oud en nieuw zonder veel gezeur en bespaard blijven van onzekerheden die we de laatste twee jaar wel hebben gehad.

dat we dit jaar gewoon weer ouderwets de kerst vieren en dan de voorpret(die eigenlijk al in september begint)van het aftellen en dan de winkels af om je bestellingen op te halen, en een beetje te knutselen.....wachtend op de dag der dagen....en ik hoop het elk jaar lichte sneeuw in de avond.

In mijn ogen is dit het laatste jaar dat het mag zonder gezeik als het uberhaupt doorgaat... laat het dan maar zoals in de jaren 80 zijn toch?nostalgisch koud en die heerlijke sfeer rond oud en nieuw zoals die er vroeger was maar wel van 18:00 tot 02:00 en niet van 22:00 tot 02:00 zoals in de jaren 80:D

Zelfde als de reacties hier boven, hoop nu weer eens op een gewoon oud en nieuw, met de gewone verkoopdagen, en geen gezeik van o.a. GroenSlinks ben daar wel klaar mee..

Gezellig de winkels afstruinen tijdens de verkoopdagen samen met m'n zoontje (die gelukkig vuurwerk steeds minder eng vindt)

Die laatste 2 weken van december, dat je zowat alles geregeld hebt, en dat je weet dat het een fantastisch oud en nieuw gaat worden. Dat gevoel is zo geweldig. Afgelopen jaarwisseling had ik dat ook, ondanks het verbod.

een 'gewoon' gezellige decembermaand zonder al het gezeik van de afgelopen jaren (want eerlijk is eerlijk het hielp weinig tegen de cijfers).

Inderdaad de hele decembermaand, maar dan ook "gewoon" zonder gezeik. Ouderwets toeleven naar de afhaaldagen en daarna de dag der dagen natuurlijk.

Ik leef toe naar december, het aftellen van de dagen met de decemberkalender, de gezelligheid rond de kerst in combinatie met het vrij zijn vanaf 1e kerstdag t/m nieuwjaarsdag.

Maar het meest leef ik toe naar de afhaaldagen. De jaarwisseling zelf blijf ik mooier vinden dan de afhaaldagen, maar met het afhalen begint het echt en daar leef ik dan ook echt naar toe.

ik zou zeggen naar de maanden november en december,dat is aan de ene kant waar maar andere kant weer niet. beginnen met sintmaarten (ja de kids doen hier volgas aan mee en zijn te jong om alleen te laten gaan)de tuincentra die weer volledig kerst zijn. sinterklaas gaos is stiekem wel leuk maar kost ook een hoop energie.
m,n dochter die 13 dec jarig is. Dan kerst weer met families moeten we weer verplicht leuk doen.
zoals hierboven al veelvoudig benoemd is de afhaaldagen en oud en nieuw zoals voor corona is echt wel een ding waar ik al vanaf de zomer naar uit kijk.

al met al is oud en nieuw dus ook echt wel een uitlaat klep om alle stress en drukte van me af te gooien.

Ik leef het meeste toe om mijn bestelling van 2020 op te halen. Deze staan nu wel heel erg lang op mijn te wachten. Misschien dat ik nog een vuurwerk demo doe met mijn zoon maar dat zien we wel

Dat zijn wel de afhaal dagen ook. Wat kijk ik daar weer naar uit zeg. Mooi een paar winkels af om die prachtige sfeer te pakken. Maar ook de donkere dagen, overal de kerstversiering weer zien hangen, kerstreclames op de tv. Laat die gezellige tijd maar weer beginnen.

Hetgeen ik het meest naar toeleef is niet één ding, het is eigenlijk wel die magische sfeer die rond december hangt. De eerste kerstreclame op TV, de eerste kerstnummers op de ''gewone'' radio, de versieringen in de winkelstraten, het in het donker van en naar je werk rijden, het begin van de december maand, het WK-darts, het maken van kerstplannen, de kerstdagen zelf, het afhalen van het vuurwerk. 31 december is het klapstuk van de mooiste tijd van het jaar, maar die hele magische sfeer eromheen.. dat is waar ik naar uikijk.

Eigenlijk hetzelfde als Djaimy, gewoon het complete plaatje is waar ik enorm naar uit kijk. Maar ik probeer er nu gewoon van te genieten dat we weer in het seizoen zitten, daar erg lang naar uit gekeken. Mag van mij nog wel even duren voor het December is, lekker rustig genieten van de opbouw daar naar toe.

Leef na verschillende momenten toe Als eerste na de vuurwerk demos daarna de countdown van vwc. Dan het uitkiezen wat ik echt ga kopen, het ophalen van vuurwerk en dan het afsteksn

Eigenlijk hetzelfde als Djaimy, gewoon het complete plaatje is waar ik enorm naar uit kijk. Maar ik probeer er nu gewoon van te genieten dat we weer in het seizoen zitten, daar erg lang naar uit gekeken. Mag van mij nog wel even duren voor het December is, lekker rustig genieten van de opbouw daar naar toe.

Ja heerlijk! Helemaal mee eens. Eerst lekker de natuur zien veranderen van droge zomer naar mooie herfstdagen. Een goeie boswandeling, je jas weer aankunnen, extra deken op je bed, vroeg donker, kaarsje aan, gezelligheid.

Voor mij als pretpark liefhebber komt eerst nog het Halloween seizoen eraan waar ik enorm naar uitkijk, daarna lekker kerstshows bezoeken in diverse tuincentra etc.

Hoop dit jaar weer een volledige bestelling te kunnen afhalen. Of dat gaat lukken moet ik nog nog maar zien gebeuren. Persoonlijk verwacht ik nog wel eea gezeik bij mn bestelling maar dat neem ik voor lief als dit zich voordoet. Belangrijkste is dat we dit jaar weer mogen!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan