Waal in Vlammen 2011

Dinsdagavond 19 juli, de eerste wandeldag van de Vierdaagse, staat traditioneel in het teken van 'De Waal in Vlammen', een groots vuurwerk dat zijn gelijke in Nederland niet kent.

De voorbereidingen van het vuurwerk nemen ongeveer 3 dagen in beslag. Op dinsdagmorgen wordt het vuurwerk op de Waal aangevoerd. De aansturing voor het vuurwerk wordt draadloos vanaf de Waalkade bediend.

Op het hoofdpodium aan de Waalkade wordt een muzikaal feestprogramma verzorgd.

http://www.theagenda.nl/e79012_de-waal-in-vlammen-2011.html

Mijn video's van 2008,2009 & 2010:

2008
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

2009
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

2010
+ YouTube Video

Knaller ik zeg je heel eerlijk, je weet dat ik zelf ook altijd afhankelijk ben van anderen, dus als het aan mij ligt is dat geen probleem. Maar ik moet het dus ook vragen aan de gene met wie ik mee rij :-) p.s de zelfde gast als toen in tiel.

Laterz

Knaller ik zeg je heel eerlijk, je weet dat ik zelf ook altijd afhankelijk ben van anderen, dus als het aan mij ligt is dat geen probleem. Maar ik moet het dus ook vragen aan de gene met wie ik mee rij :-) p.s de zelfde gast als toen in tiel.

Laterz

Dat snap ik. Maar als het kan zou wel leuk zijn.

Parkeren:

Zo heb ik het vorige jaren gedaan:

Nijmegen Lent
Parkeren op nijmegen Lent (station) en vanaf daar lopen, is prima te doen (echter is de plek daar vrij snel op).

Nijmegen/Arnhem
Je kunt er ook voor kiezen om op Nijmegen/Arnhem te parkeren en vanaf daar de trein naar Lent te pakken:)

Je kunt ook gewoon Lent aanhouden, kom je op de dijk, blijf je Oosterhoutsedijk aanhouden en dan als je naar rechts naar de Waal kijkt zie je een enorme parkeerplaats voor auto's.
Het is gewoon een groot grasveld tegen het water.
Ik heb even een printscreen gemaakt en met een rode stip duidelijk gemaakt waar je kunt parkeren.

lentparkeren.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/191/lentparkeren.jpg/

Kan een van de moderators misschien deze afbeelding laten weergeven, mij lukt het niet.

Meestal kostte het rond de 5 euro voor parkeren, maar neem altijd iets meer mee voor de zekerheid. Vanaf daar kun je heel makkelijk een plekje uitzoeken.
Ik zou zelf eerst het dorpje Lent(gewoon de dijk volgen richting de brug) ingaan en net voor de brug rechtsaf richting het water gaan, daar is een mooi veld en kun je relaxed zitten/staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan