Vuurwerkshow Roden 02-05-2008

Man, daar woon ik vlakbij! Nou ja, in Groningen, maar fiets ik zo even heen, en weer terug, ook al is het laat dan :cool: I'm there!
Maar is er ook iets specifieks aan? Bepaalde importeur ofzo? Of gewoon lekker stoken? Vin'k ook goed hoor :D

O god fred is mij een keer voor met mijn thuis wedstrijd :p Haha wordt geschoten door Wagenvoort vuurwerk te wapenveld.

Alleen flowerbeds meen tot 1,5 of 2 inch en candels. Wordt wel lekker veel verstookt afgelopen jaar ruim 20 dikke mortierbakken en nog allmaal los spul totaal rond de 15 Min vuurwerk zekker de moeite om er even heen te gaan.

Voor mensen die willen komen raad ik aan op de albertsbaan te parkeren. Het gedeelte waar het namelijk plaatsvind is afgesloten en kan je niet met de auto komen. Vanaf de albertsbaan is hem 500/600 m lopen.

Zie hier route

Showtje was laggen :) veel erg veel knal blokken en salute blokken :devil: maakt me dag weer goed haha. Morgen komen de foto's en film :)

Ben benieuwt Gerwin :D He bah nu heb ik er spijt van dat ik niet ben geweest :cry: Nou hopen dat het vrijdag een mooie show word :D

Hij moest 25 km fietsen, dat is best *** als je om half 11 nog weer terug moet in je eentje:p Bovendien begon de show eerder, dus waarschijnlijk wassie nog te laat geweest ook:D:rolleyes:

Hierbij wat foto's, even geupload bij photobucket, aangezien ons eigen fotoalbum nog niet helemaal is zoals wij willen:p

De opbouw, er stond nog best veel!
http://i285.photobucket.com/albums/ll72/JekoVuurwerk/Roden 2 mei 2008/IMGP4986.jpg

IMGP5037.jpg

IMGP5034.jpg

IMGP4997.jpg

IMGP5020.jpg

IMGP5015.jpg

IMGP5012.jpg

Tussendoor werd er regelmatig een salute blokje geschoten:cool:
IMGP5002.jpg

Deze is expres wat overbelicht, ik wilde het publiek beter vastleggen, je ziet nu ook, door de lange sluitertijd heel mooi hoe de kruitlucht (de rook dus:p) weg waait..
IMGP4998.jpg

Uiteindelijk ging dan het letterbord aan, waarna iedereen dacht dat de show afgelopen was, wagenvoort kennende schoten ze nog een heerlijke finale er achteraan:cool:
http://i285.photobucket.com/albums/ll72/JekoVuurwerk/Roden 2 mei 2008/IMGP5044crop.jpg

Ook deze is lekker overbelicht, je ziet nu wel weer de rook heel mooi, met het publiek er onder:wink:
IMGP5045.jpg

Het was een geslaagde show:cool:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan