Vuurwerkcrewers van het eerste uur

Cornel

VWC lid
Ik ben wel benieuwd en vond het wel grappig idee.

Welke 10 personen zijn er op dit moment het langst lid en nog actief hier? Dus wie is de vuurwerkcrewer van het eerste uur.

Dus iedereen die lang lid is of niet lang lid is reageer eens in dit topic en kijk of jij het langst lid bent.

Ik houd in de startpost de top 10 bij.

Bert
jawe (was moderator)
dennis-pyro
Cameo
Yoshimitsu
Cornel
moontan (was moderator)
Tony
Jeko (was moderator)
Pieter
Afcajax

Laatst bewerkt:
Ik ben wel vanaf kort na het begin op de site geweest.
Door bepaalde redenen pas op 10-september 2004 lid geworden.
Inmiddels niet meer weg te slaan hier.
Ook heeft het forum eraan bij gedragen in waar ik nu sta.
Door mijn passie en de passie van de bezoekers hier heb ik de stap die ik al meerdere malen in een eerder stadium van mijn leven heb willen zetten afgelopen jaar genomen in de vorm van Evolution Fireworks.
Ik kan me eigenlijk geen dag indenken zonder VWC?
Dus hopelijk nog vele gezonde jaren om hier te vertoeven.

gr

Ik ben wel vanaf kort na het begin op de site geweest.
Door bepaalde redenen pas op 10-september 2004 lid geworden.
Inmiddels niet meer weg te slaan hier.
Ook heeft het forum eraan bij gedragen in waar ik nu sta.
Door mijn passie en de passie van de bezoekers hier heb ik de stap die ik al meerdere malen in een eerder stadium van mijn leven heb willen zetten afgelopen jaar genomen in de vorm van Evolution Fireworks.
Ik kan me eigenlijk geen dag indenken zonder VWC?
Dus hopelijk nog vele gezonde jaren om hier te vertoeven.

gr

Mooi verhaal en mooi geschreven! Eigenlijk zonder vuurwerkcrew hadden wij Evolution nooit gehad dus :).

Ook voor mij heeft vuurwerkcrew heel veel betekend voor mijn hobby. Vooral ook heel veel informatie verschaft over wat wel en niet kan en mag.

Ik kon nog wel eens in dit rijtje thuishoren :D
Ben dagelijks op het forum te vinden sinds jaar en dag! Onderdeel van mijn leven, zo is het gewoon... vuurwerk is mijn grootste passie!

Dit bestond net, en toen was ik er kwam er via een zoek optie dus even kijken natuurlijk.
Ja ik weet mijn registratie datum is heel anders.

Opnieuw toen geregistreerd, kreeg later te horen dat het wel hersteld kon worden maar ach mij maak het niets uit of je nu net komt of lang bent wij zijn allemaal eender. Liefhebbers van Vuurwerk.
Wat zijn de jaren hard gegaan.
Toen ik hier kwam waren mijn beide ouders nog in goede gezondheid !
Kan je nagaan

Leuk dat je dit eens opzoekt Cornel! Ik zal nu er nog weinig berichten gepost zijn nog wel in de top 10 komen, maar ik lig er uit zodra er 10 mensen hebben gereageerd :D Je hoeft me er dus niet bij te zetten!

Hmm.. misschien kom ik er wel in? Ben denk ik toch ook wel een oude bekende, sommige kennen mij nog van mijn tijd als Super Moderator bij AVP. Echter vind ik VWC toch wel een top forum, een waar ik het meeste te vinden ben. :)

Tja ik ben sowieso geen belangrijke top tien speler aangezien er velen langer lid zijn dan mij dus hoef ik mijn naam hier niet neer te zetten :wink:

Laatst bewerkt:
8 november 2005 hier, alhoewel ik al een lurker was voor die datum. Het eerst jaar keek ik als kleine jongen alleen in het Broekhoff forum aangezien de lokale dealer dat had en de rest toen naar mijn slecht geinformeerde mening geen "echt vuurwerk" was. Nu weet ik wel beter ;).

Back
Bovenaan