Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Forum ziet er een stuk netter uit, top werk heren! Enkele puntjes in de UX bij het aanmaken van topics:

- Op gesplit screen zou het handig zijn direct de knop voor 'video toevoegen' te hebben. Is het sneller om deze toe te voegen.
video toevoegen.PNG
- De tijd tussen het aanmaken van topics staat nu op 3 minuten. Dat is voor het 'in bulk' aanmaken van topics te lang. Allicht dit medio augustus/september uitzetten, of intern even iets voor bedenken.
- Als ik de template met kleurcodes voor het aanmaken van een nieuw product topic direct copy en paste, vind het forum dat niet leuk. Zie onderstaande:
template kleurcodes.PNG
Bij 'Plakken als platte tekst' gaat dat wel goed. Allicht handig dit óf aan te passen in de topics met informatie, of te verduidelijken naar leden, of ergens in de backend iets aan te passen zodat deze informatie juist gecopy-paste kan worden

- Volgens mij heb ik maandag een topic in een overkoepelend subtopic gepost, en niet in het vuurwerk lijn specifieke topic. Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/poseidon-nieuw-2024.1799137/
Allicht zorgen dat door leden enkel topics kunnen worden toegevoegd in daadwerkelijke vuurwerk-lijn-specifieke topics; om het forum netjes te houden.

Mocht ik nog tegen kleinigheidjes aanlopen; laat ik het jullie weten. Keep up the good work in ieder geval!

Als je via google een artikel zoekt krijg je vaak een link via vwc te zien, echter als je hierop klikt krijg je een error.
Terwijl als ik zoek via het forum je wel het artikel te zien krijgt.

Mijn complimenten voor de laatste update. Merkte toch dat ik na de vorige update hier minder graag kwam. Nu zeer tevreden, precies op tijd ook voor de countdown, chat weer terug, en volop genieten van Ons seizoen.

Forum ziet er een stuk netter uit, top werk heren! Enkele puntjes in de UX bij het aanmaken van topics:

- Op gesplit screen zou het handig zijn direct de knop voor 'video toevoegen' te hebben. Is het sneller om deze toe te voegen.

@Koala, je kan in je bericht, direct je YT link plaatsten. Het forum herkend hem automatisch en voegt zelf de media tags toe.

Dit viel mij ook al op inderdaad.

Verder vooral heel veel complimenten, echt een superfijne site geworden om op mijn mobiel doorheen te scrollen.
Hier ook last van dat Google niet meer correct linkt naar pagina's van het forum. Hoop dat dit iets is dat hersteld kan worden.

Was even wennen aan het nieuwe forum en nu ik er aan gewend ben kom ik weer steeds beter in de mood.
Wel een vraag : op het oude forum en ook vele andere fora waar ik zit had ik ( en kon je dat instellen ) was het zo dat ik het nieuwste bericht alrijd op pagian 1 kreeg... dus de volgorde van nieuw naar oud. Nu is het andersom, is het niet mogelijk om deze functie weer toe te voegen ?

Tot nu toe bevalt mij deze nieuwe versie erg goed! Went snel en vind het allemaal een stuk beter werken😁

Het enige wat ik bij de chat wel vervelend vind, is dat als je de chat terug aan het lezen bent en er een nieuw bericht wordt verstuurd, dat je dan automatisch weer naar het nieuw gestuurde bericht springt. Dit maakt het terug lezen van de chat soms lastig. Is hier wat tegen te doen?

Tot nu toe bevalt mij deze nieuwe versie erg goed! Went snel en vind het allemaal een stuk beter werken😁

Het enige wat ik bij de chat wel vervelend vind, is dat als je de chat terug aan het lezen bent en er een nieuw bericht wordt verstuurd, dat je dan automatisch weer naar het nieuw gestuurde bericht springt. Dit maakt het terug lezen van de chat soms lastig. Is hier wat tegen te doen?
Yup, klik op het archiefdoosje boven de chat en je kunt rustig terug lezen..

Als je via google een artikel zoekt krijg je vaak een link via vwc te zien, echter als je hierop klikt krijg je een error.
Terwijl als ik zoek via het forum je wel het artikel te zien krijgt.
Zou mooi wezen als dat in ieder geval verholpen wordt. Mis het wel.

Voor de rest complimenten. Ziet er strak uit en het went snel

ik zie echt nauwelijks de layout icoontjes bovenin het roze tekstvakje z'n gele balk. op android al nauwelijks maar nu op pc windows vrijwel niet, zonet in ander topic helemaal niet alleen downward pijltjes met tekstje als ik er over heen hover

Back
Bovenaan