Vuurwerkcrew.nl 4 jaar - Nieuwe Layout!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Jawel, het is weer zover, we mogen er weer een jaartje bij schrijven, 1 juli 2009, de dag dat Vuurwerkcrew.nl zijn 4-jarig bestaan viert.

Wij vieren onze verjaardag met een nieuwe lay-out van de site die wij met grote dank aan onze sponsors hebben laten ontwerpen. Het heeft heel wat werk gekost en we zijn ook nog niet helemaal klaar, maarja, we konden het niet laten om hem toch alvast online te zetten voor jullie. :wink:

Morgen zullen we verder gaan met de veranderingen, zo zijn alle links en namen momenteel oranje. We hadden dit volledig aangepast, maar dit veranderde bij het instellen van de website en kregen het niet zo 1,2,3 aangepast, morgen kijken we hier naar. Zijn verder nog wat dingetjes en de linkssectie e.d. moet nog ingesteld. Genoeg te doen dus, maar al veel beter dan dat we hadden, vinden wijzelf althans.

Uiteraard zijn wij benieuwd naar jullie mening, is dit een geslaagd kado of vinden jullie het helemaal niets? Reken ons dus niet direct af op de vele oranje teksten en wat andere schoonheidsfoutjes die we eruit halen, maar gezien de frontpage (http://www.vuurwerkcrew.nl) mogen we spreken van een flinke verandering, graag jullie mening. :D

Tot slot willen wij uiteraard alle leden bedanken voor wederom een enorm goed jaar met VWC, we hebben erg veel plezier gehad in het onderhouden van VWC met zo'n grote groep leden die ook nu nog érg actief zijn. Wij gaan op voor jaar 5, kijken er nu al naar uit en gaan dat samen met jullie doen! Volgend jaar dus ons 5-jarig bestaan, dan is het tijd voor een feestje. :wink:

Groeten,

Vuurwerkcrew.nl

Helft van het jaar zit er weer op. Nieuwe site is zeker wat moois van te maken!

Bedankt alle mensen die zich voor deze site hebben ingezet!

mvg

Het dagelijks terugkerende verveeldje genaamd fred 810

De nieuwe layout ziet er bijzonder fraai uit, mannen.
Vier jaar alweer. De tijd gaat snel. En wat hebben we al een boel meegemaakt met elkaar in het vuurwerkwereldje.

Proficiat, ook namens de andere Museumdudes. En op naar het lustrum! :cool:

Cameo

Laatst bewerkt:
proficiat met het vierjarig bestaan. Het nieuwe ontwerp ziet er goed uit, het beeld is ook veel rustiger geworden.. makkelijker te lezen dus. goed bezig mannen..

Zo he ik was in slaap gevallen op de bank, maar was niet moe meer.
Ik denk even op VWC kijken en dan zie je dit, kan je vertellen dat het heel erg raar was:p

Maar het is een prachtige layout! Gefeliciteerd mannen:)

Ook ik opende de normale site, op de normale manier en dacht: "Sh*t wat is dat nu?" Maar bij een tweede blik op de homepage wist ik weer waar ik was.
De site is mooi geworden mannen, opgeruimder, duidelijker en zeker aangenamer om te gebruiken. Doe zo verder kerels, jullie zijn goed bezig!:thumbsup:

tja zo op het eerste gezicht is het vrij irritant met alle oranje linkjes :D
Maar als dat eenmaal weg is, wordt het denk ik een heel erg overzichtelijk geheel hoor! Ziet er verder lekker strak uit :p

Owja, helemaal niet aangedacht: VWC, Van harte hoor! Dat er nog vele jaren mogen en zullen volgen met veel vuurwerk en veel bezoeken, filmpjes, topics en niet geheel onbelangrijk: nog meer leden! :D

Laatst bewerkt:
Lekker strak hoor :p En natuurlijk gefeliciteerd met jullie verjaardag! Die 4 jaar is erg snel gegaan. Ga zo door met deze topsite en forum. Respect :bye:

Laatst bewerkt:
Ziet er super uit, veel professioneler! Erg mooi om te zien en de homepage gaat nu ook weer een grotere rol spelen en niet alleen het forum. Op naar de 5 jaar!

Is het al weer vier jaar geleden dat VWC online ging zeg. Damn wat gaat de tijd hard en wat is de site buitenverwachting gegroeid. Ieder jaar nog steeds verbazingwekkend.

Ga zo door voormalig collegatjes van me!

Gefeliciteerd mannen met jullie 4 jarig bestaan. 4 jaren waar jullie als mensen achter vuurwerkcrew trots op mogen zijn. Veel goede en duidelijke info en altijd een plezier om op jullie site te zijn. De nieuwe look ziet er verfrissend en modern uit. Veel succes nog en ik hoop nog vele jaren van jullie mooie site te mogen genieten.

Gefeliciteerd vuurwerkcrew met jullie 4-jarig bestaan!
Vind de nieuwe lay-out er erg mooi en strak uitzien.

Natuutrlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van het 4 jarig bestaan :)
De layout ziet er ook erg mooi uit. :D Ik hoop nog lang te kunnen genieten van vuurwerkcrew.

Zo.. Dit is even wennen. Maar ik vind het er geweldig uitzien en jullie zijn er op vooruit gegaan. Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan. Dat was ook niet zo moeilijk met jaarlijks al die activiteiten op het forum tussen Oud&Nieuw en Oud&Nieuw. Een van de weinige, of wel enige, succesvolle fpm/avp 'kloon' haha :p

Back
Bovenaan